سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

درب اتوماتیک آسانسور

۱ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

 


انواع درب های آسانسور:

درب های اتوماتیک آسانسور با شیوه های متفاوت و با کیفیت های گوناگونی طراحی و تولید خواهند شد که این امر، عامل تنوع درب های اتوماتیک آسانسور خواهد شد. شما عزیزان می توانید با آشنایی با انواع این درب ها بهترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.


درب سلکوم و سماتیک چیست؟

درب سلکوم همانطور که گفته شد، طراحی و ساخت درب های آسانسور ها با چند روش متفاوت انجام می گیرد که مشهور ترین آن ها درب های سلکوم و درب های سماتیک خواهند بود. در کشور ایران بیشتر تولید کنندگان از روش سماتیک استفاده می نمایند و این درب ها را با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می گردند. درب اتوماتیک آسانسور نیز روش دیگری است که در واقع یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب می باشد. گفتنی است درب های سلکوم، معمولا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اما در هنگام خرید درب سلکوم حتما باید به کیفیت و تولید کننده آن توجه نماییم تا ازدرب های با بالاترین کیفیت استفاده کنید.
 


قیمت برد سردرب سلکوم آسانسور

قیمت درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایتالیا
فروش قطعات یدکی درب سلکوم | قیمت درب تمام اتماتیک سلکوم ایتالیا (SELCOM)
قطعات یدکی درب سلکوم و فرماتور آسانسور


قطعات سلکوم ایتالیا به شرح زیر می باشد

- کنتاکت دو شاخ درب داخل کابین آسانسور
- کنتاکت دو شاخ درب طبقه آسانسور
- کفشک درب ایتالیا
- آویز لته درب
- سیل درب
- لته درب
- قرقره لنگی
- قرقره ثابت  درب ایتالیا
- قرقره سیم بکسلی   ایتالیا
- قرقره انتهای سیم بکسلی  درب  ایتالیا
- برد درب سلکوم  آسانسور
- قرقره قفل درب آسانسور
- قرقره پایین لنگی درب سلکوم آسانسور
- قرقره بالا رو درب سلکوم آسانسور
- کنتاکت مادگی  درب داخل کابین آسانسور
- کنتاکت مادگی درب طبقه کابین آسانسور
- کلید درب سلکوم آسانسور
- فنر درب چینی و ترکیه ای و ایرانی
- موتور درب  کابین آسانسور سلکوم پلاس
- سیم بکسل مکانیزم درب کابین(عرض70-80-90-
- تسمه درب سلکوم آسانسور


کشورها ی سازنده درب اتوماتیک آسانسور

2: کشور جمهوری اسلامی ایران
3: کشور چین
4: کشور ترکیه

سازنده اصلی: ایتالیا می باشد


توزیع قطعات یدکی درب اتوماتیک سلکوم آسانسور

تامین کننده کلیه قطعات درب یدکی درب اتوماتیک آسانسور و نمایندگی درب سلکوم آسانسور
جهت اطلاع دقیق از قیمت قطعات درب اتوماتیک آسانسور سلکوم لطفا تماس بگیرید.


قیمت قرقره درب سلکوم

قیمت درب آسانسور و همچنین قطعات یدکی دربهای سلکوم ایتالیا و کلیه قطعات یدکی انواع دربهای آسانسور در گروه صنعتی دیارا میتوانید با تماس با کارشناسا متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی دیارا در زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک آسانسور با کادری مجرب و متخصص در این امر توانسته جایگاه مهمی در صنعت اسانسور  ایجاد نماید و این شرکت با در اختیار داشتن نیرویی زبده و فعال در زمینه خدمات اسانسور شامل نصب و سرویس و تعمیرات اسانسور بهترین کیفیت را به مشتری ارائه خواهد داد و همچنین در زمینه فروش قطعات در قسمت بازرگانی جزو وارد کنندگان و تامین کنندگان اصلی  این صنف درب اتوماتیک آسانسور هستند.
 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

۱ بازديد

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

زنجیر جبران
پاراشوت و گاورنر

پاراشوت یکی از قطعات ایمنی در آسانسورهای هیدرولیک با سیستم غیرمستقیم است. آسانسورهای هیدرولیک با عملکرد غیرمستقیم، بواسطه فکه و سیم بکسل عمل می کنند. برای جلوگیری از سقوط کابین در اثر پاره شدن احتمالی سیم بکسل ها تعبیه پاراشوت الزامی است. قطعات آسانسور پاراشوت با استفاده از اهرم ها و فنرهای تعبیه شده در کارسلینگ با شل شدن سیم بکسل وارد عمل شده و کابین (کارسلینگ) را روی ریل ها قفل می کند.


ضربه گیر (بافر)

وجود ضربه گیر (بافر) متناسب با مشخصات آسانسور در چاهک (قسمت زیر کابین) الزامی است. ضربه گیرها در سه نوع فنری، پلی اورتان و هیدرولیک در آسانسور کاربرد دارند.قطعات آسانسور عوامل تعیین کننده در انتخاب نوع و مشخصات ضربه گیر، ظرفیت و وزن کل و سرعت آسانسور می باشد.


سایر قطعات آسانسور مکانیکال

قطعات آسانسور و متعلقات دیگری نیز در آسانسور کاربرد دارند. از جمله این قطعات مکانیکی می توان به لقمه ها، بست های نگهدارنده و کرپی ها، روغندان و … اشاره کرد. روغندان، بمنظور روغنکاری پیوسته ریل های راهنما روی یوک کابین نصب می شود.

 

قطعات آسانسور – الکتریکال

در قطعات آسانسور تابلو فرمان، سیم ها و کابل ها، سنسورها، جعبه رویزیون، پانل های فرمان،  تراولینگ کابل و … از جمله قطعات آسانسور می باشند که عموما در لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند. تابلوفرمان آسانسور هیدرولیک شرایط متفاوتی از آسانسورهای کششی دارد و به عنوان یکی از اجزای مهم آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد.


تابلوی فرمان آسانسور

تابلو فرمان مرکز فرماندهی و کنترل قطعات آسانسور است. تمام فرمان های ورودی از قبیل احضار، ارسال و توقف به تابلو فرمان وارد شده، در آنجا پردازش و سپس دستور اجرا صادر می شود. تابلو فرمان مجموعه ای از قطعات آسانسور الکتریکی، الکترونیکی و پردازشگر است که داخل یک باکس فلزی دیواری (معمولا روکار)تعبیه می شوند. کنتاکتورها، میکروپروسسور، رله، کنترلرها، ترمینال ها، فن و … اجزای تابلو فرمان محسوب می شوند.


تراولینگ کابل آسانسور

تراولینگ کابل کابل تخت چندرشته ای است که ارتباط بین اجزای الکتریکی کابین و تابلو فرمان را بر  قرار می کند. از آنجا که کابین متحرک است، این کابل از نوع سیار با روکش محافظ خواهد بود.قطعات آسانسور عموما روکش محافظ تراول کابل از جنس پی وی سی است.


پانل فرمان کابین

پانل فرمان کابین به مجموعه قاب (صفحه) و کلیدهای فرمان که داخل کابین نصب می شود گفته می شود. صفحه مورد اشاره معمولا بصورت عمودی با ارتفاع ۱ تا ۲ متر و از جنس استیل یا ورق های مخصوص پلیمری ساخته می شود.  کاربرد قطعات آسانسور این پانل دارای یک نمایشگر، کلیدهای ارسال طبقات و کلیدهای درب و اضطرای است و می تواند بصورت روکار یا توکار باشد.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم

۱ بازديد

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم


•    درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چگونه کار می کند؟
از این نوع درب اتوماتیک آسانسور سلکوم هم برای درب کابین و هم برای درب طبقات استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست این نوع درب به صورت خودکار باز و بسته می شود. درب تمام اتوماتیک آسانسور از دو نوع تلسکوپی و سنترال است. تفاوت این دو نوع درب در نحوه باز و بسته شدن آنها است. درب تلسکوپی از یک قسمت باز و بسته می شود اما درب سنترال از وسط باز می شود و سپس از کناره ها بسته می شود.
درب تمام اتوماتیک آسانسور از اجزای زیر تشکیل شده است.
1.    کنتاکت
2.    کفشک ها
3.    سیل درب
4.    لته ها
5.    چهارچوب

 

 

 

برد سردرب سلکوم
تنظیم درایو برد سردرب سلکوم

برد سردرب سلکوم ،درب کابین سلکوم هایدرا پلاس “Hydra PLUS” یکی از درب های زیر مجموعه شرکت ویتور آلمان از برند شناخته شده SELECOM میباشد در سیستم این دربها تعدادی ترمینال روی برد درایو موتور سر درب اتوماتیک آسانسور سلکوم وجود دارد که در زیر به نحوه سیم کشی و تشریح این ترمینالها پرداخته میشود.
 
برد سردرب سلکوم(ویتور)


در برد سردرب سلکوم توضیحات اتصالات :
X1 (پایین برد)- ورودی ها
X2 (سمت راست پایین برد)- خروجی ها
X3 (سمت چپ برد)- سیم پیچ ثانویه ترانسفورماتور
X4 (وسط برد)- موتور
X5 (سمت چپ برد)- منبع باتری
X8 (سمت چپ پایین برد)- رابط rs485 برای WPt (ابزار برنامه نویسی Wittur)
X10 (وسط برد)- انکدر موتور
X12 (پایین برد)- ترمینال ورودی آهنربای مرجع انتهای درب می باشد
X15 (پایین برد)- گیرنده فتوسل پرده ای (پرده نوری)
X16 (پایین برد)- فرستنده فتوسل پرده ای (پرده نوری)
X40 (وسط برد)- دکمه های تست درایو
X60 (سمت راست برد)- افزونه
*برای دیدن گروه صنعتی دیارا کلیک نمایید

 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور سلکوم کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم
درب اتوماتیک آسانسور ویتور
کاتالوگ درب سلکوم
درب آسانسور سلکوم ایتالیا
نمایندگی درب سلکوم
تنظیم درب سلکوم
ابعاد درب سلکوم
درب سلکوم چیست
قیمت برد سردرب سلکوم آسانسور
درب های دستی آسانسور
درب های اتوماتیک آسانسور

 

 

 

 

 

 

 

کابل شبکه لگراند

۱ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند اصلی
آشنایی با کابل شبکه لگراند legrand

کابل شبکه لگراند یکی از تجهیزات پسیو شبکه است، منظور از تجهیزات پسیو شبکه ، تجهیزاتی است که نیازی به جریان الکتریکی و برق ندارند، کابل شبکه لگراند legrand نیز نام کابل شبکه ای است که از سوی شرکت لگراند تولید می شود، در حقیقت لگراند نام برند سازنده محصول کابل شبکه لگراند است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.
نمایندگی کابل شبکه لگراند از تنوع محصول برخوردار است و دارای ویژگی های زیادی است به عنوان نمونه می توان گفت این محصول دارای تنوع نوع در کابل است و انواع مختلفی از کابل ها را در بر دارد، کابل شبکه اعم از خانواده CAT نماینده اصلی این محصول است.

 
لگراند | LEGRAND

برای مثال کابل شبکه لگراند legrand CAT 6 ، این مفهوم را می رساند که این کابل شبکه از شرکت سازنده لگراند یک کابل CAT6 را توزیع می کند و دارای ویژگی های خاص CAT6 است، این کابل در انتقال داده سرعت بیشتری در مقایسه با کابل های CAT 5  و CAT5e دارد.
شرکت سازنده لگراند legrand برای تولید محصولات خود سعی دارد کیفیت بالایی را برای خرید محصول ارائه دهد و بر اساس آن مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده است، انواع کابل شبکه لگراند مربوط به این برند متنوع است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.


کابل شبکه legrand

کابل شبکه لگراند با مشخصه های مختلف از جمله جنس بدنه، جنس روکش، متراژ ، قیمت، شرکت سازنده ، رنگ و غیره متمایز است و با هر یک از نمایندگی های کد محصول تفاوت ظاهری و باطنی بسیاری دارد که برای هر محصول جلوه خاصی را در بر خواهد داشت.
برای یک خرید معقول توصیه می شود تا کابل شبکه لگراند اصلی را به صورت غلاف های عمده ای تهیه نمایید و بعد از آن به سوکت زنی کابل های شبکه لگراند خود بپردازید این کار تا حدی به صرفه بوده و در صورتی که متخصص شبکه از تخصص و دانش خوبی برخوردار باشد می تواند با هزینه بسیار اندک شبکه شما را راه اندازی نماید.


 
خرید کابل شبکه لگراند legrand

برای خرید کابل شبکه لگراند و کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک  میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید. همچنین برای ارتباط با بخش فروش و مشاوره برای خرید محصول کابل شبکه لگراند می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال

کلیه کابل شبکه لگراند که در وب سایت فروشگاه رایان کابل به همراه توضیحات تکمیلی در صفحه کابل شبکه لگراند قابل مشاهده و بررسی می باشند.
کلیه قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال به صورت روزانه مورد بررسی قرار می گیرند و اعمال می گردد. در مواقعی ممکن است به دلیل نوسانات بالای قیمت ها در بازار لیست قیمت کابل شبکه لگراند دچار تغییراتی شود که در صورت نیاز به دریافت قیمت های جدید می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.
در قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال می توانید قیمت انواع کابل شبکه لگراند با کتگوری های مختلف از جمله کابل شبکه Cat6 UTP لگراند و قیمت کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند را مشاهده نمایید. قیمت کابل شبکه اصلی در تمامی مدل های ساخته شده توسط لگراند فرانسه اعلام گردیده است. در صورتی که نیاز به مشاهده قیمت کابل های شبکه غیر اصل لگراند را دارید.

 





 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592


 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

کابل شبکه نگزنس

۱ بازديد

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس، سریع و باکیفیت

کابل شبکه نگزنس برای انتقال اطلاعات طراحی‌شده و می‌تواند چند صد متر طول داشته باشد، همین مسئله باعث شده است کیفیت و دوام این محصول اهمیت چند برابر داشته باشد. کابل شبکه نگزنس محصولی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بین محصولات موجود در بازار در جایگاه خوبی قرار دارد. این نوع کابل شبکه نگزنس اصل ها در اندازه‌های مختلف و مدل‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. جنس روکش استفاده‌شده در این کابل‌ها از بهترین مواد اولیه تهیه‌شده است تا درصورتی‌که طول کابل زیاد باشد دچار قطعی نشود.

 

انواع کابل شبکه نگزنس (Nexans)

کابل شبکه نگزنس upt CAT6 نگزنس مدل Lanmark-6 CCA، یکی از محبوب‌ترین‌های این برند است. این کابل با کیفیت بالایی که دارد موردتوجه خریداران قرار گرفته است. این محصول در اندازه‌های گوناگون عرضه‌شده و روکش آن به رنگ نارنجی است.


کابل شبکه نگزنس cat6 sftp نگزنس تست فلوک، محصول دیگری است که می‌توان آن را از طول 1 متر تا به طول 500 متر خریداری کرد.در نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس این کابل در هراندازه‌ای که باشد قطعی ندارد و جنس روکش آن از LSZH بوده و بسیار مقاوم است. این کابل برای ایجاد یک کابل شبکه نگزنس بزرگ و یا برای اتصال دوربین‌های امنیتی بسیار مناسب است. برای این منظور می‌توانید به سراغ کابل شبکه cat 7 sftp هم بروید.
گزینه‌ی دیگری که نگزنس در اختیار کاربرانش گذاشته است cat 5 upt است که از ۴ زوج تابیده به هم ساخته‌شده و روکشی از جنس pvc دارد و می‌توانید بر اساس نیازتان آن را انتخاب کنید.


 
خرید کابل شبکه نگزنس به صورت آنلاین

کابل شبکه نگزنس در بهترین قیمت ممکن در بازار در رایان کابل عرضه می‌شود. خریداران محترم می‌توانند بر اساس نیاز خود بلندای کابل موردنظر خود را انتخاب کنند و به دلیل دو روکش بودن آن بدون هیچ‌گونه قطعی‌ای از رایان کابل تحویل بگیرند.

 
کابل شبکه نگزنس nexans

همان طور که می دانید برای راه اندازی یک شبکه نیاز به تجهیزات و اقلام مختلف شبکه است، کابل شبکه نگزنس یکی از تجهیزات لازم برای شبکه است که بسیار مهم و ضروری می باشد، کابل شبکه نگزنس نام کابلی است که از طرف شرکت سازنده آن یعنی نگزنس تولید می شود.
نگزنس همچون سایر برند های تولید محصولات شبکه  لیست قیمت کابل شبکه نگزنس توانایی خود را در ارائه محصولات با کیفیت نشان داده است و به عنوان یک ضرورت اصلی نیاز شبکه را به افزایش کیفیت محصول می داند و قصد دارد ویژگی های خود را به موارد متعدد مشخصات فنی محصول کابل شبکه نزدیک سازد.

 


برای نمونه یک کابل شبکه نگزنس cat6  معرف محصولی از شرکت سازنده نگزنس است که کابل شبکه cat6 را تولید کرده است، این محصول ویژگی های cat6 را پوشش می دهد، همان طور که می دانید cat6 دارای از سرعت انتقال داده بیشتری در میان سایر انواع کابل های شبکه است.
 

 

ویژگیهای کابل شبکه نگزنس

ویژگی مناسب دیگر برای کابل شبکه نگزنس nexans آن است که این محصول دارای کارت ضمانت یا گارانتی است و می توان از خدمات پس از فروش کالای کابل شبکه نگزنس nexans بهره مند شد، در حقیقت این کابل با داشتن گارانتی نشان می دهد که از سلامت فیزیکی برخوردار است.


به طور عمده بیشتر محصولات کابل شبکه نگزنس از جنس مس است و این با رنگ نارنجی مشتریان بیشتری دارد، رنگ نارنجی رنگ کابل شبکه است که با تضمین فروش محصول و قیمت کابل شبکه نگزنس عرضه می شود، جالب است بدانید که تا 100 متر از این کابل از قابلیت ارسال داده خوبی برخوردار است.
مشخصه روکش این کابل به صورت PVC و  LSZH می باشد و سعی دارد تا از هر آسیب احتمالی در محیط به دور باشد در حقیقت روکش های عنوان شده می تواند از آسیب های دود سمی کاملاً مبرا بوده و در مقابل آن نیز بهترین واکنش مقاومت را نشان دهد.
 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592



 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

کف ریل مواد شوینده

۱ بازديد

کف ریل مواد شوینده

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

کف ریل مواد شوینده در دنیای امروز خانه و آشپزخانه یکی از مکان هایی است که بسیار با آن سروکار داریم.
معمولا در هر مکانی هم که سر و کار داریم مشکلاتی وجود دارد که بزرگ ترین آن ها عدم وجود فضاست.
شاید خانم های خانه دار بیشتر متوجه این قضیه بشوند چرا که روز وشب خود را درون آشپزخانه هستند.
پس باید به دنبال محصولی بگردید که این مشکل را حل کند.اما نکته ای باقی میماند این است که در کنار حل مشکل،محصول شما باید در مرحله اول کیفیت،و در مرحله دوم نمای ظاهری مناسبی داشته باشد.
سبد مواد شوینده ایتالیایی،با داشتن تمامی این نکات به محصولی بی رقیب در زمینه سبد مواد شوینده تبدیل شده است.
این محصول دو مدل با کد های مخصوص به خود دارد.اولین مدل آن ریل از بغل و دومین آن ریل از کف است.

 

فهرست مطلب

کف ریل مواد شوینده
نظم دهنده مواد شوینده داخل کابینت
سبد ریلی داخل کابینت
قفسه های ریلی داخل کابینت
کابینت ریلی
کشوی ریلی کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 

 

مهمترین نکته در انتخاب این نظم دهنده مواد شوینده داخل کابینت کیفیت بالای متریال به کاررفته در ساخت از جمله جنس سبد، ابزار و یراق، ریل ها و نگهدارنده ها است، از آنجایی که شوینده‌ها وسایل پرکاربردی هستند. ممکن است برای استفاده از آنها مجبور باشید در طول روز بارها سبد مواد شوینده را از کابینت خارج کرده و دوباره در جای خود قرار دهید. بنابراین استفاده از مواد با کیفیت در ساخت یراق آلات و ریل این نظم دهنده‌ها باعث کاهش استهلاک و کارایی طولانی مدت آنها خواهد شد.

کف ریل مواد شوینده به دو صورت ریلی و ثابت در کابینت قابل استفاده هستند. که بسته به کاربردی که دارند می‌توانید آنها را انتخاب و نصب کنید. در صورتی که فضای کوچکی در اختیار دارید بهتر است از سبد مواد شوینده ریلی استفاده کنید تا دسترسی آسان تری به مواد شوینده داشته باشید.

 

*برای دیدن محصولات کف ریل مواد شوینده فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%da%a9%d9%81-%d8%b1%db%8c%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

سطل زباله ریلی

۱ بازديد

سطل زباله ریلی

 

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

معرفی انواع سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای

اگر بخواهیم سطل زباله ریلی را از نظر ریل دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم گروهی از این محصولات را به آنهایی که ریل دو تیکه 2.5 سانتی‌متری یا ریل باریک 3.2 سانتی‌متری در بدنه‌شان نصب شده است، اختصاص دهیم. با این حال همچنان بخش بزرگی از این محصولات، سطل‌هایی هستند که ریل ساچمه‌ای پهن 4.2 سانتی‌متری در ساختار آنها تعبیه شده است. چرا که این نوع ریل‌ها کیفیت بهتری داشته و برای نصب در انواع سطل زباله آشپزخانه مناسب‌تر هستند.

بهترین سطل زباله کابینتی از سوی دیگر سط‌ل‌هایی با ریل آرامبند نیز وجود دارند که سر و صدای کمتری تولید می‌کنند. چرا که این نوع ریل‌ها هنگام داخل راندن سطل در یونیت ضربه‌ای را به بدنه آن وارد نکرده و باعث تولید صدای اضافه نمی‌شوند. همین ویژگی نیز موجب می‌شود تا این نوع از سطل‌های زباله ریل ساچمه‌ای توجه خریداران بیشتری را به خود جلب کنند.

 

فهرست مطلب

سطل زباله ریلی
سطل زباله داخل کابینتی ریلی
قیمت سطل زباله ریلی داخل کابینت
ابعاد سطل زباله ریلی داخل کابینت
بهترین سطل زباله کابینتی
سطل زباله کابینتی
فروشگاه بهاران مدرن

 

 

مزایای خرید سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای

از آنجایی که مدل‌‍‌های مختلفی از سطل زباله ریلی در بازار وجود دارد، بیشتر خریداران تمایل دارند تا به هنگام انتخاب سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای از مزایای آن مطلع شوند. در این میان باید بگوییم که مهمترین مزیت خرید سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای قیمت مناسب آن است. چرا که این نوع سطل نسبت به سطل زباله توکار ریل تاندم و سایر مدل‌ها ارزان‌تر است.

همچنین تنوع در سایزبندی و تعداد مخازن سطل زباله کابینتی نیز موجب می‌شود که خریدارانی که در طی روز زباله تولیدی زیادی ندارند و یا به دنبال یک محل مناسب برای تفکیک زباله‌های خود هستند نیز بتوانند از این سطل استفاده کنند. در نهایت گفتنی است حرکت روان، قابلیت تحمل وزن بالا و وجود ضامن جهت جلوگیری از افتادن مخازن از جمله دیگر مزایای خرید این محصول هستند.

 

 

سطل زباله ریلی

 

 

*برای دیدن محصولات سطل زباله ریلی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%b7%d9%84-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

سبد سوپری کابینت

۱ بازديد

سبد سوپری کابینت

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

سوپری ایستاده قدی کابینت

خرید سوپری کنار یخچال قدی از فروشگاه بهاران مدرن

وب سایت فروشگاهی ما سبد سوپری کابینت نیز به خوبی این محصول کارآمد را معرفی کرده و امکان خرید آنلاین را نیز دارد. تنها کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و توضیحات تکمیلی را از ایشان بخواهید. شما می‌توانید با راه های ارتباطی که در ذیل همین پست درج شده است، با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. با تماشای عکس‌هایی که در این پست بارگذاری شده است، می‌توانید به خوبی با ویژگی‌های ظاهری این محصول و قیمت سبد سوپری کابینت نیز آشنا شوید. قابل ذکر است این مجموعه با بیش از ده سال سابقه کاری مفید در خدمت کاربران عزیز بوده و انواع گوناگونی از یراق آلات و اکسسوری‌های آشپزخانه را به فروش می‌رساند. شیوه‌های خرید از این مجموعه به صورت حضوری، تلفنی، اینترنتی امکان پذیر است. در صورت خرید غیر حضوری محصول به صورت ایمن به دست شما خواهد رسید.

سبد سوپری کابینت

 

 

فهرست مطلب

سبد سوپری کابینت
قیمت سوپری ایستاده کابینت
قیمت سبد سوپری کابینت
کابینت سوپری کنار گاز
ابعاد سبد سوپری کابینت
قیمت سبد سوپری ریلی کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 

قیمت سوپری ایستاده کابینت

سبد سوپری کابینت از آنجا که دارای انواع مختلفی است و در اندازه‌ های متنوعی نیز ساخته می‌شود، دارای قیمت‌های گوناگونی است. همچنین قیمت این نوع کابینت با نظر به مدل و نوع برند آن می‌تواند متفاوت ارزیابی شود. شایان ذکر است، کابینت‌های یخچالی به دلیل جنس‌های مرغوبی که در آن به کار رفته است و به دلیل نوع چینش سبدها از قیمت بالایی برخوردار هستند. این کابینت‌ها چنانچه از برندهای خارجی با قیمت سوپری ایستاده کابینت نظیر یونی هوپر تهیه شده باشند، قیمت آن دچار تغییر می‌شوند. خوشبختانه برندهای ایرانی به خوبی توانسته است بازار داخلی را از آن خود کرده و رقیب برندهای خارجی باشند.

 

 

 

*برای دیدن محصولات سبد سوپری کابینت فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%a8%d8%af-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

سبد چندمنظوره ریلی

۱ بازديد

سبد چندمنظوره ریلی

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

قیمت سبد ریلی داخل کابینت

قیمت سبد ریلی داخل کابینت بر اساس نظم دهنده های ریلی داخل کابینت برای سهولت در دسترسی به محتویات داخل کابینت و استفاده بهینه از فضای داخلی کابینت آشپزخانه استفاده می شوند. این محصولات شامل تقسیم کننده های ریلی می باشد که درون کابینت نصب می شوند. از جمله سبد چندمنظوره ریلی می توان به جا حبوباتی ، جا برنجی ، جای سیب زمینی و پیاز ، جا قابلمه ای ، سبد مواد شوینده و … اشاره کرد. همچنین از جدیدترین محصولات نظم دهنده ریلی کابینت می توان به کنج جادویی اشاره کرد که برای کابینت هایی که در گوشه آشپزخانه قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید به صورت مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی آدلان اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

 

فهرست مطلب

سبد چندمنظوره ریلی
قیمت سبد ریلی داخل کابینت
سبد ریلی داخل کابینت
سبد مواد شوینده ریلی
سبد سوپری ریلی کابینت
سبد ادویه داخل کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 

 

سبد چندمنظوره ریلی

 

 

در سبد چندمنظوره ریلی لیست قیمت تقسیم کننده های داخل کابینت هر چند ساعت بروز می شود و جهت مشاهده زمان بروز رسانی دقیق ، خرید اینترنتی ، مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیگیری قیمت سبد ریلی داخل کابینت از لیست قیمت تقسیم کننده های داخل کابینت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید ، همچنین شما می توانید برای انتخاب دقیق تر از لیست برند های فوق استفاده کنید لازم به اشاره است که ایمالز یک بازار رقابتی می باشد و یک فروشگاه اینترنتی نمی باشد و قیمت درج شده برای هر سبد ریلی داخل کابینت کمترین قیمت فروشنده می باشد، برای مشاهده سایر پیشنهادات مانند گارانتی های مختلف و رنگ های مختلف می بایست بر روی هر کالا کلیک کنید تا علاوه بر مشخصات کامل سایر پیشنهادات کالا را نیز مشاهده کنید

 

*برای دیدن محصولات سبد چند منظوره ریلی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%a8%d8%af-%da%86%d9%86%d8%af%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

نصب و تعمیر لباسشویی ال جی

۱ بازديد

نصب و تعمیر لباسشویی ال جی

 

نصب و تعمیر لباسشویی ال جی گلدسرویس :   02138923

 

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی | نمایندگی اصلی ال جی در ایران

توصیه ما این است که قبل از اقدام به خرید یک ماشین لباسشویی ال جی جدید با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی گلدسرویس تماس بگیرید.

 

 

مشاوران مجرب و ماهر نصب و تعمیر لباسشویی ال جی گلدسرویس با توجه به نیازهای دستگاه شما، راهنمایی‌تان خواهند کرد که کدام مسیر را طی کنید که کمترین هزینه و بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان بیاورد. تیم متخصص تعمیر لباسشویی ال جی گلدسرویس آماده هستند تا در ساعات مختلف شبانه‌روز، در صورت نیاز شما به منزل‌تان اعزام شوند و خدمات لازم را در محل یا در مرکز نمایندگی (بسته‌به نیاز ماشین لباسشویی) انجام دهند. استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی گلدسرویس این حسن را دارد که تا 75% در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود، و همچنین از قطعات یدکی فابریک و اورجینال و مهارت تخصصی ویژه ماشین لباسشویی ال جی نیز بهره‌مند خواهید شد.
برای سرویس ماشین لباسشویی ال جی با نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران گلدسرویس تماس بگیرید.


 

 

 

فهرست مطلب

نصب و تعمیر لباسشویی ال جی
نصب لباسشویی ال جی
تعمیر لباسشویی ال جی
نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران
شماره تلفن نمایندگی ال جی در تهران
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی
نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی کرج

 

ماشین‌های لباسشویی دستگاه دوست داشتنی خانه در این دوره هستند. کار را به قدری برای ما ساده کرده اند که برای شستن چند تکه لباس هم ترجیح می‌دهیم لباسشویی را روشن کنیم و به این شکل به سادگی لباس‌ها را بشوییم؛ بنابراین شاید یکی از دستگاه‌های ضروری منزل ما باشد و حتما خرابی آن باعث خلل می‌شود. پس بهتر است برای تعمیر سریع‌تر آن اقدام کنیم و دستگاه را به نمایندگی لباسشویی ال جی گلدسرویس بسپاریم.

در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی از وقتی ماشین لباسشویی به خانه‌ها راه پیدا کرد، تحول عظیمی در خانه‌داری ایجاد شد! این ماشین جادویی به سادگی زحمت رخت شستن را از دوشمان برداشت و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی ما شد. حالا ما هم در قبال این راحتی لازم است نکاتی را برای نگهداری و تعمیرات لباسشویی ال جی رعایت کنیم، تا خدایی نکرده هزینه تعویض آن را متحمل نشویم.

در 

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی کرج معمولا ال جی انواع مختلفی از ماشین لباسشویی را برای مصارف خانگی تولید می‌کند. این دستگاه‌های پیشرفته عموماً رتبه بالایی از نظر مقرون به صرفه بودن، عملکرد، طراحی و ظرفیت بین مصرف‌کنندگان دارند. اما ممکن است به دلایل مختلف گاهی مشکلاتی در ماشین لباسشویی دیده شود. اما نگران نباشید، بسیاری از آنها را به راحتی می‌توان برطرف کرد.

در نصب و تعمیر لباسشویی ال جی فقط کافی است، دلیل هر گونه مشکل در ماشین لباسشوییتان هر چه سریع‌تر بررسی شود. در واقع خرابی ماشین لباسشویی یک هشدار است! که ما در این مقاله به طور کامل مشکلات رایج ماشین لباسشویی را برایتان توضیح می‌دهیم. تا به سادگی بتوانید مشکل را پیدا کرده و آن را حل کنید. با ما همراه باشید برای ردیابی ایرادات در ماشین لباسشویی.

 

برای دیدن مقاله نصب و تعمیر لباسشویی ال جی سایت مجموعه گلدسرویس کلیک نمایید.

 

https://www.goldserviceco.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/



 

 
تلفن تماس:

02138923

 
سایت:
https://www.goldserviceco.ir