سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

حمل و نقل زمینی

۲ بازديد

حمل و نقل زمینی

شرکت آریا دریا آماده مشاوره با شما : 09122080634  و 02188888180

 

 

معایب حمل و نقل زمینی

معایب حمل و نقل زمینی عبارت است از:

در معایب حمل و نقل زمینی شرایط آب و هوایی از جمله عواملی است که بسیار بر حمل و نقل جاده ای اثرگذار است. برای مثال بارندگی و شرایط جوی نامناسب موجب می شود تا حمل و نقل از طریق جاده با اختلال مواجه شود.
وسایل حمل و نقل زمینی بیشتر از سایر وسایل حمل و نقل در معرض خرابی و تصادفات جاده ای قرار می گیرد. از این رو ریسک این گونه وسایل حمل و نقل بالا است.
سرعت کامیون و سایر وسایل حمل و نقلیه جاده ای از هواپیما و قطار کمتر است.
محدودیت هایی که این روش حمل و نقل دارد موجب می شود تا برای مسیرهای طولانی و سفرهای بلندمدت مناسب نباشد.

در حمل و نقل زمینی این احتمال وجود دارد که در فصول سرد موقع بارندگی‌های خیلی شدید، کامیون‌ها نتوانند با سرعت بالا مسیر جاده را طی کنند و شاید کالای شما با کمی تاخیر به مقصد برسد. البته ازآنجاکه خودروها به تجهیزات کافی برای مقابله با این شرایط آب‌وهوایی مجهز شده‌اند، هیچ نگرانی بابت سلامت کالای خود نداشته باشید.

 

فهرست مطلب

انواع حمل و نقل زمینی
تحقیق در مورد حمل و نقل زمینی
انواع حمل و نقل بین المللی
معایب حمل و نقل زمینی

 

احتمال تصادف
ازآنجاکه در حمل و نقل زمینی خودروهای دیگر نیز در مسیر هستند، احتمال تصادف در این روش تا حدودی وجود دارد. حالا برای کاهش ریسک تصادف، بهتر است کالای خود را به یک سامانه معتبر با رانندگان باتجربه بسپارید تا مطمئن باشید که رانندگان موقع حمل کالا و رانندگی، نهایت دقت خود را خواهند داشت.

مناسب نبودن برای فواصل خیلی طولانی
در انواع حمل و نقل زمینی اگرچه حمل و نقل جاده‌ای برای انتقال کالای درون شهری و یا بین شهری کاملاً مناسب است، اما این احتمال وجود دارد که برای انتقال کالا به مقاصد بسیار طولانی مانند کشورهای دیگر، کمی اذیت‌کننده باشد. در این شرایط، ممکن است شما بسته به مقصد خود، مجبور شوید از روش‌های دیگری استفاده کنید.

مناسب نبودن برای حجم زیاد کالا
اگر همچنان می‌خواهید بدانید که چالش‌های دیگر حمل و نقل زمینی چیست و باید چه نکاتی را مدنظر قرار داد، به شما می‌گوییم که اگر کالای شما بیش از اندازه سنگین و حجیم است، احتمال دارد روش جاده‌ای پاسخگوی شما نباشد. به همین دلیل هم شما در ابتدا باید حجم بار خود را در نظر گرفته و بر همان اساس، روش مناسبی برای حمل آن انتخاب کنید.

عدم اطمینان به رانندگان
در انواع حمل و نقل بین المللی ازآنجاکه رانندگان بسیار زیادی برای انتقال کالا و بارهای مختلف در جاده‌ها فعالیت می‌کنند، شاید انتخاب یک راننده باتجربه و قابل‌اعتماد در این زمینه برای صاحبان کالا کمی سخت باشد و ندانند که باید به چه راننده اعتماد کنند. زیرا همان طورکه می‌دانید، تجربه و مهارت راننده می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل در سالم به مقصد رسیدن کالا باشد.

 

*برای دیدن مقاله حمل و نقل زمینی سایت شرکت آریا دریا کلیک نمایید.

 

https://arya-darya.com/fa/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09122080634
02188888180

 
سایت:
https://arya-darya.com/fa/

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.