سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

قطعات آسانسور

۱ بازديد

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

گاورنر(Governor) و پاراشوت(Safety gear)

ترمز ایمنی که به نام پاراشوت شناخته میشود از مهم ترین بخش های قطعات آسانسور است که قادر است توسط فک هایش کایین را از حرکت روی ریل بازدارد،.پاراشوت به این صورت عمل میکند که به محض افزایش بیش از حد سرعت کابین گاورنر از حرکت می ایستد و توسط سیم بکسلی که گاورنر و پاراشوت را به هم متصل میکند اهرم پاراشوت را میکشد و فک های پاراشوت را به هم نزدیک میکند کاربرد قطعات آسانسور در این زمان بر اثر وزن کابین و سطح تماس فک ها با ریل کابین می ایستد.


بافر یا ضربه گیر(Buffer)

اگر به هر دلیلی قطعات آسانسور در پایین ترین ایستگاه توقف نداشته باشد و به سمت کف چاه سقوط کند سایر سیستم های ایمنی هم عملکرد نداشته باشند پس از طی کردن چند سانتی متر با قطعه ای به نام بافر برخورد خواهد کرد.وظیفه این قطعه کاهش شدت ضربه وارده به کابین میباشد. بافر ها در انواع مختلفی ساخته میشوند که بین آنها میتوان به بافر های پلی اورتان و هیدرولیکی اشاره کرد.تصاویر آسانسورهای هیدورلیکی را اینجا ببینید.


 
تراول کابل(TRAVELING CABLE)

تراول کابل نوعی سیم تخت است که معمولا از ۲۴ رشته سیم نمره ۱۰ تشکیل شده است و وظیفه انتقال اطلاعات از تابلو فرمان به کابین و جعبه رویزیون را دارد.دلیل نامگذاری تراول کابل این است که همواره همراه کابین در حال حرکت است و قطعات آسانسور به همین دلیل انتخاب جنس مرغوب بسیار مهم است.

 

قیمت قطعات آسانسور
دسته بندی قطعات آسانسور

قطعات آسانسور بر اساس نوع سیستم محرکه آسانسور دستهب ندی می شوند. در اینجا قیمت قطعات آسانسور به شش بخش تقسیم شده است. بخش اول به قطعات اصلی آسانسور کششی و بخش دوم قطعات اصلی آسانسور هیدرولیک اختصاص یافته است. بخش سوم مجموعه قطعات و لوازم وابسته به کابین و در بخش چهارم درب و قطعات اصلی آن مورد بررسی قرار گرفته اند. در بخش پنجم به قطعات مکانیکی آسانسور و بخش ششم به قطعات الکتریکال آسانسور پرداخته شده است.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.