سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

درب آسانسور

۱ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور

قیمت درب نیمه اتوماتیک آسانسور عرض 70
مشخصات و قیمت انواع مدل درب آسانسور

درب آسانسور دارای عرض درب لته 4 سانتی متر درب طبقه و کابین تک لته سانترال دو لته 210 میلی متر می باشد درب طبقه و کابین دو لته سنترال چهار لته (سینوسی) 300 میلی متر درب طبقه و کابین سه لته سنترال شش لته 390 میلی متر برخی از درب های طبقه که به صورت دو تیکه می باشند.یا به عبارتی مکانیزم حرکتی آن را نیز از درب طبقه جدا کرد و دوباره سر جای خود قرار داد.

مانند بهترین درب آسانسور عرض بیشتری را اشغال می کنند . با سیستم لته عرض کم – کاربر فضای بیشتری در چاهک آسانسور دارد . یا به عبارتی  دیگر به کاربر اجازه ساخت کابین بزرگتر را می دهد. در درب های اتوماتیک  حفاظ جلوی درب کابین یا طبقه لته می نامند. که می تواند شیشه یا فلز یا موادی که در برابر آتش سوزی و ضربه مقاومت لازم  را دارا باشد.درب های اتوماتیک طبقه و کابین به دلیل این که در یک راستا حرکت دارند از نظر عرض جای کمتری از درب های لولائی و دری اتوبوسی آسانسور اشغال می کنند.
قیمت درب آسانسور 1401 چقدر است؟
با توجه به نوسانات اخیر ارز در سال 1399 و ادامه آن در سال 1400 درج قیمت روز همه ی مدل های درب آسانسور در سایت گروه دیارا امکانپذیر نمی باشد لذا برای اطلاع با همکاران ما تماس بگیرید.


بهترین درب آسانسور

خرید درب آسانسور را میتوانید شما از طریق مجموعه دیارا اقدام کنید تا در کمترین زمان بهترین قیمت درب آسانسور دیارا را کسب کنید .

درب ها ورود و خروج به آسانسور هستند و بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو باید مستحکم باشند و باید در مدت زمان استفاده توسط سرویسکاران تست شوند تا خرابی های آنها کاهش یابد . درب آسانسور های برق کار شده ، از موتورهای دوّار برای باز و بسته کردن درب ها استفاده می کنند. برای اینکه بتواند کل سیستم درب به طور قابل اعتماد کار کند ، هر قسمت از این مکانیزم باید قابل اطمینان باشد. با توجه به نوسانات شدید بازار در سال1400 که دلار به 28 هزار تومان و یورو 33 هزار تومان رسید قیمت انواع درب آسانسور های ایرانی و خارجی هم تحت تاثیر این افزایش قیمت دلار ، افزایش داشت.


قیمت بهترین درب آسانسور

قیمت بهترین درب آسانسور با توجه به افزایش قیمت آهن آلات و ورق قیمت درب های آسانسور چیزی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت درب اتمات آسانسور کشویی تلسکوپی سانترال عرض 80 سانتیمتر چیزی در حدود 5 میلیون و 500 تومان می باشد برای اطلاع از قیمت های روز درب آسانسور در ایران معمولی و طرح دار آسانسور می توانید با ما در ارتباط باشید.



درب آسانسور کشویی | فروش درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور کشویی در حال حاضر در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.برخی از سازندگان ساختمان از درب های کشویی و برخی دیگر از درب های لولایی استفاده می نمایند.گروه دیارا به عنوان نمایندگی فروش برندهای معتبر درب آسانسور  این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.