سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سبد چندمنظوره ریلی

۱ بازديد

سبد چندمنظوره ریلی

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

سبد ریلی داخل کابینت یا تجهیزات ریلی در واقع محصولاتی هستند که دارای طبقات مختلف می باشند که عملکردی مانند یک کشو دارند یعنی به صورت ریلی از داخل کابینت بیرون می آیند و دسترسی جالبی را به ما می دهند.
با پیشرفت روز به روز در دنیای مدرن همه ی ما متوجه شده ایم که به سمت فضایی حرکت می کنیم که پر از تجهیزاتی است که کاربری ما را در محیط آسان می کند.در سبد چندمنظوره ریلی همه ی ما بدنبال این هستیم که به وسایل خود دسترسی راحتی داشته باشیم. بنابر این برای محقق شدن این خواسته به آشپزخانه های مدرن تجهیزات جدیدی اضافه شده است و آشپزخانه های جدید دیگر تنها شکل قفسه های ام دی اف شده ندارد.

 

 

فهرست مطلب

سبد چندمنظوره ریلی
قیمت سبد ریلی داخل کابینت
سبد ریلی داخل کابینت
سبد مواد شوینده ریلی
سبد سوپری ریلی کابینت
سبد ادویه داخل کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 

سبد ریلی داخل کابینت

سبد ریلی کابینت نظم دهنده ای عالی برای کابینت های مخصوص کف

سبد چندمنظوره ریلی به منظور تقسیم بندی طبقات کابینت های زمینی طراحی شد. آن ها به صورت ریلی حرکت کرده و از فضای درون کابینت بیرون می آیند.سبد سوپری ریلی کابینت در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که هر کدام نیاز مصرف کننده را از جهاتی برطرف می کند. این سبد ریلی داخل کابینت مهم ترین نقش را در نظم دهی کابینت بر عهده دارند.به عنوان مثال سبد سیب زمینی پیاز داخل کابینت جلوه ای لوکس برای قرار دادن سیب زمینی و پیاز ایجاد کرده و دیگر مجبور نیستیم که آن ها را در گوشه آشپزخانه در نمایی ناخوشایند رها کنیم.
تجهیزات ریلی در واقع شامل سبد مواد شوینده ریلی با کارایی ها متفاوت و ابعاد گوناگون می باشد.در اینجا به انواع سبدهای ریلی کابینت اشاره ای مختصر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

*برای دیدن محصولات سبد چند منظوره ریلی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%a8%d8%af-%da%86%d9%86%d8%af%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.