سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سطل زباله ریلی

۲ بازديد

سطل زباله ریلی

 

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

معرفی انواع سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای

اگر بخواهیم سطل زباله ریلی را از نظر ریل دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم گروهی از این محصولات را به آنهایی که ریل دو تیکه 2.5 سانتی‌متری یا ریل باریک 3.2 سانتی‌متری در بدنه‌شان نصب شده است، اختصاص دهیم. با این حال همچنان بخش بزرگی از این محصولات، سطل‌هایی هستند که ریل ساچمه‌ای پهن 4.2 سانتی‌متری در ساختار آنها تعبیه شده است. چرا که این نوع ریل‌ها کیفیت بهتری داشته و برای نصب در انواع سطل زباله آشپزخانه مناسب‌تر هستند.

بهترین سطل زباله کابینتی از سوی دیگر سط‌ل‌هایی با ریل آرامبند نیز وجود دارند که سر و صدای کمتری تولید می‌کنند. چرا که این نوع ریل‌ها هنگام داخل راندن سطل در یونیت ضربه‌ای را به بدنه آن وارد نکرده و باعث تولید صدای اضافه نمی‌شوند. همین ویژگی نیز موجب می‌شود تا این نوع از سطل‌های زباله ریل ساچمه‌ای توجه خریداران بیشتری را به خود جلب کنند.

 

فهرست مطلب

سطل زباله ریلی
سطل زباله داخل کابینتی ریلی
قیمت سطل زباله ریلی داخل کابینت
ابعاد سطل زباله ریلی داخل کابینت
بهترین سطل زباله کابینتی
سطل زباله کابینتی
فروشگاه بهاران مدرن

 

 

مزایای خرید سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای

از آنجایی که مدل‌‍‌های مختلفی از سطل زباله ریلی در بازار وجود دارد، بیشتر خریداران تمایل دارند تا به هنگام انتخاب سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای از مزایای آن مطلع شوند. در این میان باید بگوییم که مهمترین مزیت خرید سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای قیمت مناسب آن است. چرا که این نوع سطل نسبت به سطل زباله توکار ریل تاندم و سایر مدل‌ها ارزان‌تر است.

همچنین تنوع در سایزبندی و تعداد مخازن سطل زباله کابینتی نیز موجب می‌شود که خریدارانی که در طی روز زباله تولیدی زیادی ندارند و یا به دنبال یک محل مناسب برای تفکیک زباله‌های خود هستند نیز بتوانند از این سطل استفاده کنند. در نهایت گفتنی است حرکت روان، قابلیت تحمل وزن بالا و وجود ضامن جهت جلوگیری از افتادن مخازن از جمله دیگر مزایای خرید این محصول هستند.

 

 

سطل زباله ریلی

 

 

*برای دیدن محصولات سطل زباله ریلی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%b7%d9%84-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.