سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سبد سوپری کابینت

۲ بازديد

سبد سوپری کابینت

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

سوپری ایستاده کابینت به‌ مثابه یک سوپرمارکت می‌ تواند همه چیز را در معرض دید شما قرار دهد. این محصول به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که چیدمان راحت و استفاده آسانی دارد. به نحوی که مشتری را برای خرید آن ترغیب می‌ کند. مزیت دیگر این محصول دو برابر کردن فضایی است که در اختیار دارید. متأسفانه در دنیای مدرن که همه چیز به سمت کوچک شدن و اختصار سوق داده می ‌شود، آشپزخانه ‌ها نیز از این موضوع مستثنا نیستند. از همین رو، سوپری برای باکس کنار یخچال یک وسیله کارآمد است که از کمترین فضاها نیز استفاده می ‌کند.

 

فهرست مطلب

سبد سوپری کابینت
قیمت سوپری ایستاده کابینت
قیمت سبد سوپری کابینت
کابینت سوپری کنار گاز
ابعاد سبد سوپری کابینت
قیمت سبد سوپری ریلی کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 



سوپری کنار کابینتی ایستاده

سوپری کنار یخچال چیست و چه کاربردی دارد؟
یکی از اصول سبد سوپری کابینت ایجاد نظم و جلوگیری از شلوغی و به ‌هم‌ ریختگی در زمان استفاده از وسایل است. شما می‌ توانید اقلام گوناگونی را در این اکسسوری جذاب و کاربردی قرار دهید. از آنجا که سوپری قدی در کنار یخچال جا می ‌گیرد، بهتر است اقلام خوراکی مانند بطری ‌های روغن، انواع نوشیدنی‌ ها، انواع قوطی‌ های کنسرو رب و دیگر مواد غذایی را در درون آن جای بدهید. معمولاً مواد شوینده یا ظروف در قسمت ‌های دیگر کابینت و دور از مواد غذایی نگهداری می‌ شوند. در ضمن مواد خوراکی که در سوپر مارکت ارتفاع بلند جای می ‌گیرند، نیازی به نگهداری در یخچال ندارند. البته تا زمانی که درب آن‌ ها برای استفاده باز نشده است.

کابینت سوپری کنار گاز مشکلات دسترسی به مواد غذایی را کاهش داده و با دسترسی آسان به مواد غذایی تجربه یک آشپزی لذت ‌بخش را برای شما فراهم می ‌کند. طراحی این مدل کابینت کنار یخچالی به شکل ریلی بوده و از چند کشوی متعدد ساخته شده است. ساختار ریلی این محصول کمک می‌ کند تا به‌ راحتی کابینت از جای خود بیرون آمده و دسترسی به مواد را بیش ‌از پیش آسان ‌تر کند.

 

 

*برای دیدن محصولات سبد سوپری کابینت فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%a8%d8%af-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.