سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

۱ بازديد

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

 

نصب و تعمیر تلویزیون ال جی گلدسرویس :   02138923

 

 

 

تعمیر تلویزیون LCD ال جی

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی یکی از تحولات بزرگ در نمایشگرها اختراع صفحه ال سی دی بود. کلمه LCD مخفف Liquid Crystal Display است و به معنای صفحه نمایشی با محلول کریستال مایع است. با آمدن تلویزیون های ال سی دی تلویزیون با اینچ های بزرگ وارد بازار شدن و رونق تازه ای به این بازار داده شد. تکنولوژی تلویزیون های ال سی دی با تلویزیون های لامپی کاملا متفاوت است.

گلدسرویس نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران را به صورت تخصصی انجام می دهد. اگر تلویزیون ال سی دی شما خراب شده است می توانید با مرکز مجاز سیما برای تعمیرات و سرویس تلویزیون تماس بگیرید. در اولین تماس مشاوران ما سعی می کنند، با راهنمایی های اولیه مشکل شما را برطرف کنند، در صورتی که خرابی از سخت افزار تلویزیون شما باشد، با علام هزینه تقریبی از سمت گلدسرویس می توانید در خواست تعمیر خود را ثبت کنید.
 

 

فهرست مطلب

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی
تعمیر تلویزیون ال جی در منزل
شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی
نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران
تعمیر صفحه تلویزیون ال جی
عیب یابی تلویزیون ال جی قدیمی

 

 

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی

یکی از موارد بسیار مهم در نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی هزینه تعمیر و سرویس دستگاه می باشد. با توجه به ایرادها و قطعات مصرفی هزینه تعمیر کاملا متغییر بوده و بر همین اساس تعیین قیمت بعد از مراجعه تکنسین تعمیرات به محل مورد نظر شما و بعد از عیب یابی به شما اعلام می شود. در اکثر موارد هزینه تقریبی تعمیرات، هنگام تماس با اولیه مشتری اعلام می شود.

نوع قطعه مصرفی نیز در هزینه تعمیر تلویزیون ال جی تاثیر گذار است. قیمت قطعات با توجه به کیفیت و کشور سازنده متغییر است. با توجه به انتخاب قطعه هزینه سرویس و خدمات مشخص می شود. در جدول هزینه تعمیر تلویزیون قیمت تقریبی مشخص شده است.

اجرت تعمیر تلویزیون ال جی در منزل با توجه به نرخ نامه اتحادیه تعمیرکاران صوتی و تصویری مشخص شده است. در بعضی از موارد خاص که تعمیرات پیچیده و تخصصی می شود هزیه تعمیرات توافقی می باشد. مرکز مجاز سیما سعی بر آن دارد تا جای ممکن هزینه تعمیر و سرویس را به حداقل برساند.

 

برای دیدن مقاله  نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی سایت مجموعه گلدسرویس کلیک نمایید.

 

https://www.goldserviceco.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/



 

 
تلفن تماس:

02138923

 
سایت:
https://www.goldserviceco.ir

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.