سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

کابل شبکه بلدن

۱ بازديد

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

نمایندگی کابل بلدن

اما در رابطه با نمایندگی کابل شبکه بلدن باید بگوییم که با توجه به این که نمایندگی این شرکت به صورت مستقیم در ایران فعالیت نمی‌کند، شما برای خرید کابل شبکه بلدن باید از فروشگاه رایان کابل استفاده نمایید. در ادامه باید بدانید که شما می‌توانید که کابل‌های شبکه بلدن را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. با خرید اینترنتی می‌توانید که هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی نمایید.

 

گفتنی است که بلدن یک کمپانی آمریکایی می‌باشد اما برخی از کابل شبکه بلدن توسط کارخانه‌های چینی و تحت لیسانس بلدن تولید می‌شود. از طرف دیگر، برخی از افراد سودجو، از عدم آگاهی افراد سوءاستفاده کرده و کالای تقلبی را به جای اصل به فروش می‌رسانند. بنابراین بهتر است قبل از خرید حتماً از درستی عملکرد فروشگاه مد نظرتان  و نمایندگی کابل شبکه بلدن اطمینان حاصل کنید.


 
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن sftp

کابل شبکه بلدن cat6 sftp در حالت کلی باید بدانید که کابل شبکه بلدن دارای یک شیلد بافته شده به دور کل کابل به منظور کاهش اثرات نویز و تداخل الکترومغناطیسی و 4 فویل که به دور هر زوج سیم پیچیده‌اند می‌باشد.


وجود فویل به دور هر زوج سیم باعث می‌شود تا تداخل سیگنال در کابل شبکه بلدن cat6 sftp  به حداقل خود برسد. به عبارت دیگر SFTP مخفف Screened Fully shielded Twisted Pair می‌باشد که به معنی زوج‌های به هم تابیده تمامآ غلافدار می‌باشد.


این نوع کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg  برای ارتباطات شبکه اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت ویژگی این کابل شبکه بلدن داشتن روکش فلزی اضافه برای کاهش اثرات نیوزهای محیط بر روی داده‌های در حال عبور از داخل 8 رشته سیم کابل می‌باشد.

 



 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592


 


سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.