سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

درب آسانسور

۱ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور
درب آسانسور دیارا

درب آسانسور دیارا یکی از شناخته شده ترین درب های کابین آسانسور  و درب طبقه آسانسور در سطح کشور است که دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی است. این درب اتوماتیک آسانسور با سال ها سابقه تولید و بهبود روند کیفیتی جایگاه مطلوبی در سطح کشور پیدا کرده است. در اکثر پروژه های انبوه سازی از درب دیارا استقبال شده است.  شما می توانید این درب را با مناسب ترین قیمت از گروه دیارا تهیه نمایید.


درب اتوماتیک آسانسور دیارا

بهترین درب آسانسور از دو نوع درب استفاده می گردد :
1- درب کابین آسانسور
2- درب طبقه آسانسور
همانطور که می دانید درب کابین آسانسور ، بر روی کابین آسانسور سوار می گردد و در هر دستگاه آسانسور تنها از یک درب کابین استفاده می گردد.درب طبقات آسانسور در هر ایستگاه از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد و به تعداد ایستگاه درب طبقه بایستی نصب گردد.درب طبقات و کابین اتوماتیک آسانسور در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی می گردند.درب تلسکوپی آسانسور از یک سمت باز می گردد و درب سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.


نمونه درب آسانسور علاوه بر نقش تزیینی ، نقش ایمنی در کابین آسانسور را ایفا می نمایدبنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.و در صورت عدم تنظیم صحیح و سهل انگاری در نصب می تواند ایمنی افراد را به مخاطره بیندازد.

درب آسانسور دیارا ، ساخته شده در داخل کشور و یکی از درب های آسانسور پر طرفدار در سطح کشور است.این درب اتوماتیک با تنوع لازم در عرض (60 تا 360 سانتیمتر) و ارتفاع (2 تا 3 متر) به بازار عرضه شده است .
درب ها به رنگ الکترو استاتیک بوده و در صورت نیاز مشتری می توان آن را استیل نمود.از ویژگی های بارز این اندازه درب آسانسور تشخیص خودکار مانع و هشدار به تابلو فرمان آسانسور است .این درب با حرکت نرم و آهسته در هنگام باز و بسته شدن در کشور دارای جایگاه خاصی است.


 ویژگی های درب آسانسور دیارا

درب آسانسور از ورق فولادی  به ضخامت 5/1 میلیمتر ساخته شده است.از نکاتی که در مورد این درب آسانسور حائز اهمیت است داشتن حرکت نرم و بدون صدا با سیستم محرکه تسمه ای و موتور DC و کنترل سرعت موتور به روش PWM است.
این درب با  تنظیم جداگانه سرعت تند و کند ، تنظیم جداگانه سرعت بازشو و بسته شو و تشخیص خودکار مانع و هشدار به تابلو فرمان آسانسور یکی از بهترین درب های آسانسور در سطح کشور شناخته می شود. حرکت آهسته در زمان باز و بسته کردن کمان و قفل و داشتن منبع تغذیه سوئیچینگ با ولتاژ ورودی و ولتاژ خروجی از دیگر ویژگی های این درب آسانسور است.


استاندارد درب های دیارا

درب آسانسور یکی از مهم ترین مشخصه های داشتن کیفیت برای هر محصولی عبور از فرایند استاندارد است. درب دیارا دارای گواهینامه استاندارد ، از سازمان استاندارد کشور و منطبق با استاندارد EN81 طراحی گردیده است.این درب با امکان روکش استیل زنگ نزن برای لنگه دربها با طرحها و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده است.
امکان نصب برد کنترل میکروپروسسوری به همراه اینکودر ومحاسبه خودکار نقاط دوراندازی متناسب با سرعت تنظیم شده توسط افراد از دیگر ویژگی های این انواع درب آسانسور در کشور است.

قیمت درب آسانسور با امکان اتصال مستقیم پرده نوری ،کمان بلند 40 سانتیمتری برای باز کردن درب قبل از رسیدن به طبقه و سردرب بلند برای کابینهای با ارتفاع زیاد در بازار روز آسانسور در کشور سهم قابل توجهی پیدا نموده است.

 

 

بهترین درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور در انواع مختلفی تولید می شود
امروزه درب اتوماتیک بیشترین استفاده را دارد.
این درب بصورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک توسط شرکت های متعددی در کشور طراحی و ساخته می شود. لقب بهترین درب آسانسور به دربی داده می شود که بهترین عملکرد را هنگام باز و بسته شدن داشته باشد و در حفظ جان مسافرین بهترین نقش را ایفا کند.
درب اتوماتیک آسانسور با معرفی برند های مختلفی وارد بازار شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

یک آسانسور ایده آل باید دارای بهترین درب آسانسور باشد. چرا که درب در آسانسور نقش مهمی دارد. برای ایجاد امنیت کامل و سریع تر شدن عمل رفت و برگشت آسانسور درب اتوماتیک بهترین گزینه است.

این نوع درب با سرعت بیشتری نسبت به درب های لولایی باز و بسته می شود. نصب بهترین درب آسانسور در قیمت نهایی آسانسور تأثیر بسزایی داشته و سطح امنیت و کیفیت و کلاس آسانسور و ساختمان را بالا می برد.
برای تهیه بهترین درب آسانسور در ایران تنها به گروه دیارا مراجعه نموده و خدمات ما بهره مند شوید.


 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
 






 

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.