سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

صادرات قیر

۲ بازديد

صادرات قیر

شرکت آریا دریا آماده مشاوره با شما : 09122080634  و 02188888180

 

بسته‌بندی قیر صادراتی

بسته‌بندی صادرات قیر از نکات مهم در صادرات آن است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. بسته‌بندی‌های گوناگونی برای صادرات قیر وجود دارد. نوع بسته‌بندی عموماً به درخواست خریدار انجام می‌شود. گروهی از خریداران قیر را به‌صورت فله‌ای و در تانکرهای بزرگ حمل قیر دریافت می‌کنند؛ بعضی دیگر قیر را به‌صورت بشکه‌ای خریداری می‌کنند که این بشکه‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارند.مجوز صادرات قیر بیشتر صادرات قیر ایران توسط همین بشکه‌های فلزی انجام می‌شود. بخشی از صادرات قیر ایران با بسته‌بندی جامبو بگ انجام می‌شود.

 

فهرست مطلب

سود صادرات قیر
قیمت هر تن قیر صادراتی
مراحل صادرات قیر
مجوز صادرات قیر
نحوه خرید قیر صادراتی


بازاریابی برای صادرات قیر

برای آشنایی با شرایط صادرات قیر ابتدا باید بازار چندین کشور را به‌خوبی بررسی کنید تا بتوانید بهترین بازار و بهترین خریدار را برای صادرات خود را پیدا کنید. بدون شناخت درست از بازارهای مختلف، تجارت شما با شکست مواجه می‌شود. ایران بزرگ‌ترین صادرکننده قیر در خاورمیانه است. بعضی از کشورها نظیر امارات، بخشی از قیر وارداتی از ایران را استفاده می‌کنند و بخش دیگری را مجدداً به کشورهای دیگر صادر می‌کنند.
در قیمت هر تن قیر صادراتی بعد از شناسایی بازار مناسب، باید رایزنی و مذاکراتی با بخش‌های خصوصی و دولتی کشور مقصد داشته باشید تا بتوانید خریدار مناسبی برای کالای خود پیدا کنید.

 

 

 

 

*برای دیدن مقاله صادرات قیر سایت شرکت آریا دریا کلیک نمایید.

 

https://arya-darya.com/fa/%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%82%db%8c%d8%b1/



 

 
تلفن تماس:
09122080634
02188888180

 
سایت:
https://arya-darya.com/fa/

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.