سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

جاظرفی رومیزی

۳ بازديد

جاظرفی رومیزی

 

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

انواع آبچکان جاظرفی

جاظرفی رومیزی با توجه به نوع کاربرد، محل قرارگیری و جنس مواد بکار رفته در ساخت آنها به گروههای مختلفی تقسیم میشوند. باهم به بررسی مهمترین مدلهای جا ظرفی ها میپردازیم:

انواع جاظرفی کنار سینک

از انواع جاظرفی رومیزی میتوان به جا ظرفی کنار سینک که درواقع کنار سبد سینک ظرفشویی قرار می‌گیرند، اشاره کرد. این مدلها به سبب ابعاد کوچکشان، بسیار کاربردی و در دسترس بوده، زیرا جای کمی را اشغال می‌کنند و برای مصرف روزانه و ظروف کمتر مناسبند، همچنین از گزینه های مقرون به صرفه میباشند. قیمت جاظرفی ایستاده استفاده از جا ظرفی کنار سینک برای گذاشتن قابلمه ها و ظروف سنگین که به سبب وزن بالای این ظروف قرار دادن آنها در طبقات بالا و ارتفاع زیاد خطرناک است، بسیار متداول است. در جاظرفی کنار سینک امکان جداسازی تمامی قطعات، به منظور شستشوی آسانتر و بهتر نیز وجود دارد.

 

 

فهرست مطلب

- جاظرفی رومیزی
آبچکان رومیزی
قیمت جاظرفی ایستاده
قیمت آبچکان رومیزی استیل
قیمت آبچکان بالای سینک آشپزخانه
قیمت آبچکان رومیزی پلاستیکی
بهترین آبچکان رومیزی
فروشگاه بهاران مدرن

 

انواع جاظرفی رومیزی

جاظرفی رومیزی یا همان آبچکان رومیزی آشپزخانه، مناسب زمانیست که ظرف های زیادی را شسته اید و نیاز به فضای بیشتری برای مرتب کردن آنها دارید، جاظرفی رومیزی برای خشک شدن موقتی ظروف استفاده میشود و قابل مشاهده و دسترسی سریع است. این مدل از انواع آبچکان رومیزی دارای مقاومت و دوام مناسبی جهت نگهداری از ظروف سنگین نیز میباشند و از متریالهایی مانند چوب، پلاستیک و فلز ضد زنگ ساخته می‌شوند.

 

 

 

*برای دیدن محصولات جاظرفی رومیزی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

 

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%ac%d8%a7%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d8%b2%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.