سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

حمل بار فله

۲ بازديد

حمل بار فله

 

شرکت آریا دریا آماده مشاوره با شما : 09122080634  و  02188888180

 

انواع بار فله

نوع بارگیری در قطار

حمل بار فله  در هنگام انتقال بار با قطار باید این نکته را در نظر بگیرید که بارگیری بار فله شما برای حمل و نقل ریلی مناسب باشد. نوع واگن‌های باری قطارهای به سه دسته کلی لبه کوتاه، لبه بلند و مسقف دسته بندی می‌شوند. معمولا مواد معدنی مثل سنگ، پودر سیمان و ذغال سنگ برای منقل شدن به سراسر دنیا از قطارهای باری کمک می‌گیرند.کالای فله حتی برخی از کارخانه‌های بزرگ خط ریل مخصوص خود را دارند و واگن‌ها را در خود کارخانه بارگیری می‌کنند.

 

فهرست مطلب

بار فله چیست
حمل بار فله دریایی
کالای فله
کشتی های فله بر ایران
بزرگترین کشتی حمل گاز
بزرگترین کشتی فله بر جهان


 

البته که قطار تنها برای حمل و نقل سنگ و ذغال ساخته نشده است و چیزهای دیگری را نیز حمل می‌کنند. گندم و دانه‌های خوراکی از بارهایی هستند که قطارهای باری آن‌ها را منتقل می‌کنند. برخی کالاها نیز در واگن‌های مسقف قرار می‌گیرند و حمل می‌شوند.


حمل بار فله از راه آبی

حمل بار فله  راه‌های آبی از زمان‌های بسیار دور و قبل از پیشرفت صنعت هوایی، تنهایی راهی بوده که انسان‌ها برای دسترسی به قاره‌های مختلف در اختیار داشتند. کشتی‌های باری نیز همچنان در اقیانوس‌های کره زمین شناور هستند و هزارات تن کالا را بین قاره‌های مختلف جا به جا می‌کنند. حمل بار فله دریایی توسط کشتی‌ها نیز به امری رایج بین بازرگانان تبدیل شده است و حتی کشتی‌های مخصوصی برای حمل بارهای فله‌ای ساخته شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

برای دیدن مقاله  حمل بار فله سایت شرکت آریا دریا کلیک نمایید.

 

https://arya-darya.com/fa/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d9%84%d9%87/



 

 
تلفن تماس:
09122080634
02188888180

 
سایت:
https://arya-darya.com/fa/

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.