سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

درب اتوماتیک آسانسور

۳ بازديد

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب سلکوم ایتالیا

کارخانجات ویتور در ابتدا تولید قطعات درب اسانسور را در کارخانجات ویتور اتریش، آلمان و ایتالیا به انجام میرساندند. هم اکنون نیز تولید برخی درب های خاص درب اتوماتیک آسانسور ویتور در کارخانجات ایتالیایی ویتور انجام می گیرد. در سال های اخیر واردات درب ایتالیایی به علت وجود تحریم ها و گران شدن ارز و بالا رفتن قیمت درب های ایتالیایی به ایران بسیار محدود شده و هم اکنون تنها برخی مدلها و تولیدات درب کابین سلکوم از ایتالیا وارد می گردد. در هنگام خرید درب سلکوم ایتالیایی حتما باید به اعتبار فروشنده و اصل بودن درب خریداری شده دقت کرد.

درب سلکوم ترک

در سال 1993 و پس از اخذ مجوز تولید درب اتوماتیک آسانسور در ترکیه ابتدا پنل های درب طبقات و سپس مجوز تولید درب کامل کابین و طبقه سلکوم در ترکیه صادر گشت. هم اکنون بسیاری از مدل های درب در کارخانجات ترکیه ای ویتور با همان کیفیت ایتالیایی ساخته می شود که در سال های اخیر نیز با گسترش صادرات ترکیه به بازار ایران وارد شده اند. تقریبا  90% درب های کابین سلکوم موجود در بازار یا به صورت کامل ساخت ترکیه بوده و یا مکانیزم ترک همراه با لته های ساخت ایران می باشد. این درب ها بیشتر از مدل درب سلکوم هیدرا بوده است که در بیشتر پروژه های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

درب سلکوم چین

بیشترین تولید درب اتوماتیک آسانسور در کارخانجات چین می باشد که در ابتدا جهت برآورده کردن نیاز بازار چین و سپس جهت صادرات به کشورهای اسیایی برنامه ریزی شده بود. این بهترین درب اتوماتیک آسانسور در کشور ما بیشتر از نوع درب طبقه سلکوم چین بوده و درب های کابین اکثرا از ترکیه وارد می گردد. درب های سلکوم چین اصلی از لحاظ قیمتی مناسب و از لحاظ کیفیت خوب بوده و در پروژه های بسیاری در بازارهای جهانی مورد استفاده قرار گرفته است.

درب سلکوم ایرانی

درب سلکوم ویتور در بازار ایران هیچ کارخانه رسمی نداشته و برخی تولید کنندگان ایرانی با وارد کردن مکانیزم و پنل درب ترک و یا چین، و ساخت لته های ایرانی، درب هایی را با نام سلکوم اصل یا درب سلکوم ایرانی به فروش میرسانند.

برخی تولید کنندگان داخلی نیز با استفاده از مهندسی معکوس و ایرانی سازی درب اتوماتیک آسانسور درب هایی با کیفیت و همانند طرح اصلی تولید کرده که در برخی پروژه های ساختمانی به صورت درب جایگزین مورد استفاده قرار میگیرند.

 

درب سلکوم تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

به علت بالا بودن قیمت درب های سلکوم اصلی، بسیاری از تولید کنندگان متخلف اقدام به تولید تقلبی درب سلکوم ویتور در خارج و داخل کشور کرده است و از این راه سود بسیاری را کسب نموده اند. بسیاری از شرکت های چینی و یا ترک در بازار بین المللی اقدام به فروش درب های درب اتوماتیک آسانسور با شکل و بسته بندی اصلی می کنند. همچنین در ایران نیز برخی شرکت های مطرح تولیدی اقدام به انجام این امر می کنند که در برخی موارد با شکایت هایی نیز از طرف مصرف کنندگان مواجه می گردند. در زیر چندین امکان بررسی را در مورد نحوه شناسایی درب های اصلی از تقلبی ذکر می کنیم. البته بسیاری از این تکنیک ها توسط تولید کنندگان در سالهای اخیر اصلاح شده و کار را برای شناسایی سخت تر کرده است.

 

در درب اتوماتیک آسانسور خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر که در بازار به عنوان وارد کنندگان اصلی شناخته می شوند.

اندازه گیری پنل های درب. به طور مثال اندازه لته های درب هیدرا ( 80*200 ) به صورت مشخص 11 میلیمتر ضخامت، 425 میلیمتر عرض و 2012 میلیمتر ارتفاع می باشد

 

قیمت درب سلکوم ایرانی

قیمت درب سلکوم ایتالیا، ترکیه، چین، ایران در سال ۱۴۰۱

در درب اتوماتیک آسانسور کمپانی ویتور با یک شبکه گسترده ای از نمایندگان فروش در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان و پوشش و نیروی کار بیش از ۳۰۰۰ نفر دارد . قیمت درب اتوماتیک آسانسور کارخانه مرکزی در آلمان می باشد و نمایندگی های این شرکت در تمام کشورهای دنیا از جمله ایتالیا ترکیه چین اسپانیا و … وجود دارد. همچنین این شرکت سایر قطعات آسانسور را با برند ویتور به سرتاسر جهان ارائه می دهد . گروه صنعتی دیارا انواع درب های سلکوم آسانسور تولید ایتالیایی ترکیه چین و ایران اعم از طبقه و کابین ، تلسکوپی و سانترال را برای ارائه به مشتریان دارد.

 

قیمت خرید انواع درب سلکوم ایرانی در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

درب اتوماتیک آسانسور در سال های اخیر بعلت تحریم های بیرحمانه و یکجانبه آمریکا بر ایران واردات درب های سلکوم اصلی با محدودیت مواجه شد که این مورد باعث شد تا قیمت درب آسانسور در سال 1397 تا 100 در صد و در سال 1398 تا 200 درصد نسبت به سال 1396 افزایش یابد. با شروع تحریم های شدید در ایران تولید کنندگان داخلی که تا قبل از این تحریم ها به وارد کردن این درب ها مشغول بودند به فکر تولید نمونه مشابه داخلی افتادند بطوری که الان در هر شهری از کشورمان حداقل یک تولید کننده درب اتوماتیک آسانسور هست که مشابه درب سلکوم تولید نماید ( هرچند که ممکن است برخی از این مدل درب ها از کیفیت پایینتری برخوردار باشند)


 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

 

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.