سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

کابل شبکه نگزنس

۳ بازديد

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس وارداتی

کابل شبکه نگزنس وارداتی محصول شرکت نگزنس فرانسه میباشد که بیشترین سازگاری با تجهیزات نگزنس را داراست این کابل شبکه نگزنس سازگار با تمام استانداردهای کابل CAT6 و دارای پوشش شیلد و فویل آلومینیومی می باشد.
این کابل شبکه نگزنس تست شده برای انتقال دیتا تا 350MHz را دارد این کابل با روکش نارنجی نسوز(LSZH) میتواند گزینه مناسبی برای کابل کشی شبکه در محیط های داخلی باشد.
این کابل شبکه نگزنس با نمونه های بی کیفیت و غیر اصلی در بازار یافت می شود  و باعث خراب شدن وجهه نگزنس در ایران شده گرچه مدل های تولیدی فرانسه از کمیاب ترین و با کیفیت ترین کابل های ایران هستند.


 
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنسCat6 Sftp

لیست قیمت کابل شبکه نگزنس از نوع SFTP یا به صورت دقیق تر SF/UTP است. بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار دارد. کابل شبکه نگزنس cat6 sftp  بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه SFTP و FTP است. کابل شبکه نگزنس استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را داشته باشد.
همچنین این کابل با توجه به قیمت، از نظر حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی از کیفیت خوبی برخوردار است.


 
 
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس

همانطور که میدانیم در لیست قیمت کابل شبکه نگزنس کابل LAN یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در پیاده سازی شبکه ها است. برندهای قدرتمندی این محصول رو تولید می‌کنند. در بین آنها کابل شبکه نگزنس با کیفیت بالا توانست توجه بازار را به خودش جذب کند. به هنگام خرید این محصول باید به چند نکته توجه داشته باشید. کابل‌های این برند متراژ،‌ روکش، مغزی و انواع مختلفی دارند. همین تنوع، امکان استفاده از این کابل شبکه نگزنس اصل LAN رو در انواع فضاها فراهم می‌کند.


در هنگام خرید کابل شبکه نگزنس به دو نوع رنگ مواجه می شوید، یکی نارنجی و دیگری مشکی. کابل شبکه Outdoor نگزنس با رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود و نشان‌دهنده روکش PE در ساختار بیرون آن است.

 

خرید کابل شبکه نگزنس nexans

شما همراهان گرامی می توانید برای خرید کابل شبکه نگزنس از قسمت بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. تا اطلاعات و مشخصات فنی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید. همچنین برای ارتباط با بخش فروش و نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس مشاوره رایگان خرید این محصول می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 



 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.