سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سطل زباله ریلی

۳ بازديد

سطل زباله ریلی

 

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

طریقه نصب سطل زباله ریلی

سطل ریلی لینک دار:

در سطل زباله ریلی وصل شدن به درب کابینت از طریق یک رابط ورقی است. بدین صورت که یک رابط بین سطل و درب کابینت وجود دارد که بعد از اتصال، درب کابینت مدل معمولی باز میشود این تفاوت که همزمان با باز شدن درب سطل زباله نیز بیرون می آید.

سطل زباله ریلی کشویی :

در جلوی چارچب سطل زباله داخل کابینتی ریلی سوراخ هایی برای پیچ کردن به درب کابینت وجود دارد و پس از نصب، درب کابینت حالت کشویی باز میشود.

 

فهرست مطلب

سطل زباله ریلی
سطل زباله داخل کابینتی ریلی
قیمت سطل زباله ریلی داخل کابینت
ابعاد سطل زباله ریلی داخل کابینت
بهترین سطل زباله کابینتی
سطل زباله کابینتی
فروشگاه بهاران مدرن

 

حالت قرار گیری ریل در سطل زباله ریلی:

در اکثر سطل زباله ریلی ریل بالای سطل در کناره های چارچوب قرار میگیرد و در نوع دیگری حالت کف ریل است ریل در کف چارچوب قرار میگیرد و از استحکام بالاتری نسبت به مدلهای دیگر دارد زیرا فشار کمتری بر روی ریل ها وارد میشود و اکثرا دارای چارچوب مقاوم تری نیز دارند و به همین دلیل قیمت این مدلها نسبت به مدلهای دیگر بالاتر است.

بهترین سطل زباله کابینتی از جمله تجهیزات کابینت هستند که در ساختار آنها از ریل استفاده شده است. ریل‌ها، کیفیت‌ و قیمت‌های گوناگونی دارند و به عنوان اصلی‌ترین بخش بدنه سطل، روی کارکرد آن تاثیر می‌گذارند. به طور مثال در ساختار سطل زباله توکار ریل ساچمه‌ای از ریلی استفاده شده است که کیفیت و قیمت مناسبی دارد. به همین خاطر امروزه در ساختار بدنه بخش بزرگی از سطل‌های زباله توکار موجود در بازار از ریل ساچمه‌ای استفاده می‌شود. در ادامه با انواع مختلف این سطل‌ها آشنا می‌شویم.

یکی از مهمترین ویژگی‌های سطل زباله کابینتی این است که اغلب مدل‌های این محصول، قابلیت اتصال به درب کابینت را ندارند. از این رو خریداری که این نوع سطل را تهیه می‌کند باید پس از باز کردن در لولایی کابینت، دستگیره سطل را بگیرد و آن را به صورت کشویی از یونیت خارج کند. این در حالی است که در مدل‌های ریل تاندم معمولاً سطل به درب کابینت متصل می‌شود.

 

 

سطل زباله ریلی

 

*برای دیدن محصولات سطل زباله ریلی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%b7%d9%84-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.