سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

۲ بازديد

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

 

نصب و تعمیر تلویزیون ال جی گلدسرویس :   02138923

 

 

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

 

لیکوئید چیست؟

در نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی لیکوئید در واقع همان صفحه جلوی تلویزیون است که تصویر روی آن تشکیل می‌شود و شما آن را تماشا می‌کنید. صفحه لیکوئید در اکثر تلویزیون‌های ال جی با دست کشیدن روی تصویر قابل لمس است. این صفحه به ضربه و آب حساس است. اکثر پنل تلویزیون ال جی به شکلی طراحی شده است که نسبت به ضربه بیشترین مقاومت را دارد اما در صورتی که شدت ضربه زیاد باشد خواهد شکست. لیکوئید همان بخشی است که در اثر فشار زیاد یا ضربه دچار شکستگی شده و باید تعویض شود. به زبان ساده شکستگی پنل تلویزیون ال جی ایراد مروبط به قسمت لیکوئید پنل است.

 

 

فهرست مطلب

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی
تعمیر تلویزیون ال جی در منزل
شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی
نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران
تعمیر صفحه تلویزیون ال جی
عیب یابی تلویزیون ال جی قدیمی

 

علائم شکستگی پنل تلویزیون ال جی

معمولا در نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی شکستگی پنل تلویزیون ال جی ایراد شایعی است اما با ایرادهای دیگر پنل معمولا اشتباه می‌شود. مثلا خرابی بک لایت، یا خطوط افقی یا عمودی ریختگی لیکوئید از جمله ایرادهایی است که در نگاه اول ممکن است با ایراد شکستگی پنل تلویزیون الجی شباهت ظاهری داشته باشد. در ادامه با هم مهم‌ترین نشانه‌های شکستگی پنل تلویزیون را بررسی می‌کنیم.

لکه‌های سیاه دایره‌ای

وجود لکه‌های سیاه دایره‌ای شکل بزرگ روی تصویر تلویزیون یکی از نشانه‌های شکستگی پنل است. نزدیکی این لکه‌ها به لبه‌های کناری تصویر یا زیر قاب جلویی تلویزیون احتمال شکستگی پنل را بیشتر می‌کند. ضربه‌های از کنار در پنل‌های جدید ال ای دی باعث این نوع از شکستگی در لیکوئید تلویزیون می‌شود.

خطوط مورب

خطوط مورب یا تار عنکبوتی یکی از نشانه‌های حتمی شکستگی پنل است. این خطوط مورب همه به سمت یک نقطه که همان محل برخورد ضربه است کشیده شده‌اند. این خطوط به رنگ‌های متفاوت اند و در حالتی که تلویزیون روشن است تنها دیده می‌شوند. شما اگر در لحظه برخورد ضربه تلویزیون خاموش باشد متوجه این ایراد نمی‌شوید و تنها پس از روشن کردن آن خطوط مورب را خواهید دید. بی دقتی در جابجایی تلویزیون می تواند باعث این شکل از ایراد شود.

خطوط عمودی و افقی

وجود هم زمان خطوط عمودی و افقی می تواند علت شکستگی پنل باشد. اکثر مواقع بعد از ضربه خوردن این خطوط ایجاد می‌شود. این خط‌ها نیز فقط در طمان روشن بودن تلویزیون قابل دیدن است.این خط‌ها نازک است و در تعداد زیاد روی تصویر دیده می‌شود. ممکن است همراه این خطوط خط‌های مورب نیز وجود داشته باشد یا نهایتا با شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید

 

 

برای دیدن مقاله  نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی سایت مجموعه گلدسرویس کلیک نمایید.

 

https://www.goldserviceco.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/



 

 
تلفن تماس:

02138923

 
سایت:
https://www.goldserviceco.ir

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.