چهارشنبه ۰۲ آبان ۰۳

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

۲ بازديد

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

 

نصب و تعمیر تلویزیون ال جی گلدسرویس :   02138923

 

 

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

– پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون ال جی چیست؟!

در نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی  ما به واسطه‌ی تعمیرکاران خبره‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای تلویزیون ها پیش می‌آید. شما با شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید به احتمال زیاد مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد.

 

 

فهرست مطلب

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی
تعمیر تلویزیون ال جی در منزل
شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی
نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران
تعمیر صفحه تلویزیون ال جی
عیب یابی تلویزیون ال جی قدیمی

 

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

در تعمیر صفحه تلویزیون ال جی مدارهای بک لایت در تلویزیون‌های ال جی، معماری مشترکی دارند:

یک تراشه برق سیگنال بک لایت را تولید می‌کند.

یک سلف که معمولا «کویل بک لایت» نامیده می‌شود، سیگنال را تقویت می‌کند.

یک دیود از ولتاژ معکوس جلوگیری می‌کند.

یک مهره نویزگیر فریت، سیگنال را فیلتر می‌کند.

یک کابل نواری سیگنال را به نوار LED بک لایت می‌رساند.

البته برخی از تلویزیون‌ها نیز دارای یک تراشه درایور بک لایت اضافی هستند. اکثر سخت‌افزارهای تلویزیون‌های ال جی در ولتاژهای بین 1.8 – 5.2 ولت کار می‌کنند اما مدار بک لایت با ولتاژی در حدود 15 تا 20 ولت کار می‌کند. در این ولتاژ بالاتر، اجزای بک لایت، بیشتر در معرض آسیب اتصال کوتاه و خوردگی ناشی از رطوبت هستند. درصورت آسیب دیدن این موارد، بهتر است با ما در نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی گلدسرویس تماس بگیرید تا بهترین تکنسین‌های خود را به منزل شما اعزام کنیم و شما بتوانید بدون نیاز به صرف وقت برای تردد در سطح شهر، از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل استفاده کنید.

در نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی شایع‌ترین علت اتصال کوتاه خودبه‌خودی ناشی از کار روی تلویزیون در حالی است که منبع برق آن، هنوز متصل است. جابه جا شدن ناگهانی انبر انبر یا ناهماهنگی کانکتور LCD نیز می‌تواند مدار بک لایت به زمین را قطع کند. بنابراین، در تعمیر تلویزیون ال جی در منزل قبل از تعمیر حتما باید تلویزیون از برق جدا شود و اتصال کوتاه رخ دهد. البته یکی دیگر از دلایل اتصال کوتاه بک لایت، روش‌های مونتاژ معیوب است و به‌همین دلیل، تعمیر تلویزیون‌های ال جی حتما باید توسط متخصص تعمیر تلویزیون ال جی در محل انجام شود.

اتصالات لحیم‌کاری‌شده، توسط یک قطعه نوار سیاه محافظت می‌شوند اما در طول فرایند تعمیر و بازسازی صفحه نمایش، برخی از تولیدکنندگان از تعویض نوار غفلت می‌کنند، آن را به‌صورت نامرتب قرار می‌دهند یا آن را به‌طور ایمن نصب نمی‌کنند که در نتیجه باعث اتصال کوتاه می‌شود.

 

 

برای دیدن مقاله  نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی سایت مجموعه گلدسرویس کلیک نمایید.

 

https://www.goldserviceco.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/



 

 
تلفن تماس:

02138923

 
سایت:
https://www.goldserviceco.ir

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.