سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

درب آسانسور

۲ بازديد

درب آسانسور

درب  آسانسور

درب آسانسور کشویی

زمانی که از درب های آسانسور در نصب و راه اندازی آسانسور استفاده می گردد.
از دو مدل درب استفاده می گردد .
یکی درب آسانسور کشویی یا تلسکوپی و دیگری درب آسانسور سانترال است.باید به این نکته توجه نمود درب کشویی از یک سمت به طرف دیگر باز می گردد.در صورتی که درب آسانسور سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.
درب های آسانسور به صورت راست باز شو و چپ باز شو طراحی می شوند.و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.در حال حاضر اکثر نیاز کشور به صورت درب آسانسور داخلی تامین می گردد.
خوشبختانه در کشور در تولید درب آسانسورشرکت های معتبر و مطرحی به فعالیت می پردازند.این شرکت ها درب آسانسور کشویی و سانترال را تولید و به بازار کشور عرضه می نمایند.درب های آسانسور در مرحله ریل گذاری نصب و راه اندازی می گردند و چون وظیفه امنیت افراد را برعهده دارند از اهمیت بالایی برخوردارند.

باید دانست:
درب آسانسور کشویی نسبت به درب سانترال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.معمولا درب آسانسور یا به صورت درب لولایی برای طبقات و درب نیمه اتوماتیک برای کابین استفاده می شود و یا به درب طبقات و کابین به صورت تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.
 


نصب درب آسانسور کشویی

در نصب درب آسانسور کشویی بایستی از یک پارامتر سه بعدی استفاده نمود.
اندازه درب آسانسور معمولا پارامترها را با نام های X- Y و Z در نظر می گیرند.
فرض کنید پارامتر z محور عمودی (بالا،پایین) باشد.
طبیعتا این پارامتر توسط خود کارفرما تعیین می گردد.
چرا که این، همان کف تمام شده طبقات است. در واقع کارفرما با تعیین فاصله عمودی درب آسانسور طبقه با کف طبقه در راستای محور z ، یکی نمونه درب آسانسور از پارامترهای سه بعدی را معلوم می سازد. دو پارامتر دیگر یعنی x و y به ترتیب فواصل محور (چپ / راست) و (عقب / جلو) می باشند. پارامتر x را دو عدد آکس (مرکز) درب طبقه تا ریل راست کابین و آکس درب طبقه تا ریل چپ کابین معلوم می سازد.
این ، همان محور چپ و راست در راستای عرض چاه آسانسور است. مجهول سوم در اینجا پارامتر y یا همان راستای عمقی چاه آسانسور است، طبیعتا این مجهول را فاصلۀ راستای درب طبقه تا راستای ریلهای کابین درب آسانسور معلوم می سازد.

باید دانست :
قیمت درب آسانسور در برندهای مختلف طراحی می شوند و در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.
گروه دیارا قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.


درب آسانسور دیارا

درب آسانسور دیارا یکی از شناخته شده ترین درب های کابین آسانسور  و درب طبقه آسانسور در سطح کشور است که دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی است. این درب اتوماتیک آسانسور با سال ها سابقه تولید و بهبود روند کیفیتی جایگاه مطلوبی در سطح کشور پیدا کرده است. در اکثر پروژه های انبوه سازی از درب دیارا استقبال شده است. بهترین درب آسانسور شما می توانید این درب را با مناسب ترین قیمت از گروه دیارا تهیه نمایید.

 


 

 

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 


 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.