سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

قطعات آسانسور

۲ بازديد

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی
 جک: بازوی اصلی در قطعات آسانسور هیدرولیک


یکی از مهمترین قطعات آسانسور هیدرولیک جک آن است که کابین را حرکت می دهد. جک در آسانسورهای هیدرولیکی عموما بصورت یکطرفه فشاری نصب میشود. البته جک های دوطرفه با عملکرد کششی نیز در برخی از مدل ها کاربرد دارند که رواج زیادی ندارد
. جک های آسانسور میتوانند بصورت مستقیم، یا غیرمستقیم نصب شوند. محل نصب جک میتواند در زیر یا در کنار کابین آسانسور طراحی شود و در کابین های سنگین و بزرگ میتوان از دو جک مستقیم یا غیرمستقیم در کنار کابین استفاده کرد. قیمت قطعات آسانسو تحت تاثیر در آسانسورهای هیدرولیکی معمولی از جک های تک مرحله ای استفاده میشود. در برخی شرایط، جک های تلسکوپی دو یا سه مرحله ای کاربرد دارند. جک، به عنوان بخش مهمی از سیستم یکی از اجزای قطعات آسانسور هیدرولیک را تشکیل می دهد که نقش عملکردی و ایمنی بسیار مهمی در آسانسور ایفا می نماید.


پاوریونیت: مهمترین قطعات آسانسور هیدرولیک

در بخش اصلی کاربرد قطعات آسانسور نیرومحرکه آسانسورهای هیدرولیک، پاوریونیت Power unit  است که به آن پاورپک یا پمپ یونیت نیز گفته میشود. دستگاه پاوریونیت را می توان به عنوان مهمترین قطعات و اجزای آسانسور هیدرولیک دانست. انباره روغن، الکتروموتور، پمپ هیدرولیک و شیرهای کنترل در پاوریونیت جای گرفته اند. ادوات و قطعات آسانسور دیگری با عملکردهای کنترلی و ایمنی نیز به پاوریونیت الحاق میشوند که کارکردهای مهمی در کل سیستم دارند. پمپ دستی، گرمکن روغن، سوییچ های فشار و .. از جمله این موارد هستند.


کارسلینگ آسانسور هیدرولیک

کارسلینگ همان کادر یا فریم کابین آسانسور هیدرولیک جک در کنار است. این مجموعه دارای یک سازه مستحکم، کفشک های ریل راهنما، کفش های رولر و بست ها و متعلقات مکانیکال است. در قطعات آسانسور سیستم های غیرمستقیم کارسلینگ باید دارای ترمز استحفاظی (پاراشوت) باشند. همچنین معمولا همراه با کارسلینگ فلکه مناسب و قلاب های سیم بکسل ارائه میشود.

 

شلنگ هیدرولیک

قطعات آسانسور لوله های انتقال سیال در سیستم هیدرولیک میتواند بصورت صلب یا منعطف باشند. لوله های منعطف یا همان شلنگ های هیدرولیک باید در تناسب با پارامترهای طراحی دستگاه انتخاب شوند. نوع، سایز و ضخامت شلنگ ها باید با احتساب ضرایب اطمینان منطبق با کدهای استاندارد ایمنی آسانسور تعیین و انتخاب شود.

 

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 







تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.