سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

کابل شبکه لگراند

۱ بازديد

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال

کلیه کابل های شبکه لگراند که در وب سایت فروشگاه رایان کابل به همراه توضیحات تکمیلی در صفحه کابل شبکه لگراند قابل مشاهده و بررسی می باشند.


کلیه قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال به صورت روزانه مورد بررسی قرار می گیرند و اعمال می گردد. در مواقعی ممکن است به دلیل نوسانات بالای قیمت ها در بازار لیست قیمت کابل شبکه لگراند دچار تغییراتی شود که در صورت نیاز به دریافت قیمت های جدید می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.


در لیست قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال می توانید قیمت انواع کابل شبکه لگراند با کتگوری های مختلف از جمله کابل شبکه Cat6 UTP لگراند و قیمت کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند را مشاهده نمایید. قیمت کابل شبکه لگراند اصلی در تمامی مدل های ساخته شده توسط لگراند فرانسه اعلام گردیده است. در صورتی که نیاز به مشاهده قیمت کابل های شبکه غیر اصل لگراند را دارید.


نمایندگی کابل شبکه لگراند

نمایندگی کابل شبکه لگراند تضمین کننده کارایی سیستم‌های مبتنی بر شبکه های Cat5e، Cat6 و Cat6A در سری محصولات LCS2 ، انواع کابل‌های 4 زوجی را در 4 نوع متفاوت از جمله، U/UTP، S/FTP و SF/UTP ارائه نموده است. پاناتل در این زمینه یکی از بزگترین نمایندگی کابل شبکه لگراند می باشد .

 
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای کابل‌های شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.


 
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند:
یکی از مدل های کابل شبکه لگراند، کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند.

امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند:
این نوع کابل که از دسته Cat6 می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل های مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.


3- کابل شبکه لگراند Cat7:
کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.


 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09120311138
02133117592
 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.