سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

جاظرفی رومیزی

۱ بازديد

جاظرفی رومیزی

 

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

جنس آبچکان

در جاظرفی رومیزی جنس این محصول از مفتول آبکاری و یا استیل تهیه می شود که جنس استیل ارزش گرانبها تری دارد. آبچکان های استیل زنگ نمی زنند و در برابر رطوبت مقاوم هستند.
خرید آبچکان رومیزی با بهترین قیمت از ایما یراق با ارسال سریع

شاید در نگاه اول بدین صفحه تعداد کمی محصول ببینید اما تمامی محصولات فروشگاه بهترین آبچکان رومیزی  از نوع لوکس و برند بوده که خرابی نداشته و مشتری از خرید راضی است. در هنگام خرید این محصول لازم است به ملزومات آن نیز توجه کنید. جا قاشقی، جا لیوانی ، جای اسکاج و محل مناسب برای جای بشقاب از جمله مواردی است که در هنگام خرید باید بدان توجه کنید.
 

 

 

 

فهرست مطلب

- جاظرفی رومیزی
آبچکان رومیزی
قیمت جاظرفی ایستاده
قیمت آبچکان رومیزی استیل
قیمت آبچکان بالای سینک آشپزخانه
قیمت آبچکان رومیزی پلاستیکی
بهترین آبچکان رومیزی
فروشگاه بهاران مدرن

 

آبچکان رومیزی

آبچکان رومیزی آشپزخانه ها همواره پر از ظروف مختلف و پرکاربرد بوده اند، بخشی ازین ظروف جزیی از دکوراسیون آشپزخانه محسوب میشوند و برخی دیگر ابزار اساسی آشپزی و صرف غذا هستند. از زمانی که امکان شستشوی ظرفها در داخل آشپزخانه ها فراهم شده است تاکنون، نیاز به فضایی برای نگهداری ظرفهای خیس و تازه شسته شده نیز پررنگتر شده و در اکثر آشپزخانه ها این فضای خاص، بخش مهمی از کابینتها را تشکیل میدهند. نام این مکان ویژه جاظرفی رومیزی یا آبچکان است. تولیدکننده ها نیز در حال تولید انواع جاظرفی ها برای رفع این نیاز و همچنین پاسخگویی به سلایق مختلف هستند.

 

 

 

*برای دیدن محصولات جاظرفی رومیزی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

 

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%ac%d8%a7%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d8%b2%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.