سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

نصب و تعمیر ساید ال جی

۳ بازديد

نصب و تعمیر ساید ال جی

 

نصب و تعمیر ساید ال جی گلدسرویس :   02138923

 

علت سرد نشدن یخچال ال جی


در نصب و تعمیر ساید ال جی عدم سرمایش به عواملی زیادی مرتبط می‌باشد، از قبیل عدم دیفراست مناسب، خطای سنسورهای دمایی، مشکل در سیکل سرمایش، عدم کارکرد صحیح فن، عدم کارکرد کمپرسور.

نکته: در صورتی که یخچال پیغام OFF داده باشد، دستگاه در حالت نمایشگاهی بوده و به دلیل خاموش بودن کمپرسور دستگاه سرمایش ندارد.
در نمایندگی یخچال ساید ال جی در تهران جهت خارج نمودن از این حالت می‌توانید درب یخچال را باز، بر روی نمایشگر دکمه کنترل دمای یخچال ” REFRIGRATOR” را فشرده و نگهدارید. سپس دکمه سرمایش سریع ” EXPRESS FRZ” را سه مرتبه فشاردهید. در صورتی که مشکل دستگاه برطرف نشد و داخل یخچال فریزر سرمایش نداشت جهت تشخیص و رفع ایراد یخچال و فریزر ال جی از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

فهرست مطلب

نصب و تعمیر ساید ال جی
نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران
نمایندگی یخچال ساید ال جی در تهران
شماره تلفن نمایندگی ال جی در تهران
نمایندگی یخچال ال جی در شرق تهران
نمایندگی نصب یخچال ال جی
هزینه نصب یخچال ساید ال جی

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران

تعمیرات تخصصی یخچال ال جی

در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران شایع‌ترین مشکلات یخچال ال جی در نمایندگی مجاز تعمیر آن قابل رفع می باشند. پیش از پرداختن به مشکلات قابل رفع در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال باید متذکر شویم که این مدل یخچال از کیفیت بالایی برخوردار است.در نصب و تعمیر ساید ال جی به نحوی که در اکثر مواقع بعد از گذشت چندین سال استفاده هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. با این حال نباید فراموش کرد که این وسیله هم مانند سایر لوازم برقی ممکن پس از مدتی دچار اختلال در کارکرد و خرابی شود؛ بنابراین تعمیر و سرویس آن دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

 

 

برای دیدن مقاله  نصب و تعمیر ساید ال جی سایت مجموعه گلدسرویس کلیک نمایید.

 

https://www.goldserviceco.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/



 

 
تلفن تماس:

02138923

 
سایت:
https://www.goldserviceco.ir

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.