سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سبد چندمنظوره ریلی

۳ بازديد

سبد چندمنظوره ریلی

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

 

کاربرد سبد چند منظوره کشویی چیست؟

سبد چندمنظوره ریلی می‌تواند در جاهای مختلف و با کاربردهای متنوعی به کار گرفته شود. به عنوان مثال شما می‌توانید از سبد تو کابینتی به عنوان سبد مواد غذایی، حبوبات و جا‌ برنجی استفاده کنید. اصولاً آشپزها حبوبات خود را در کابینتی در کنار اجاق گاز نگهداری می‌کنند تا هنگام آشپزی دسترسی سریعتری به لوازم کشوی کابینت آشپزخانه خود داشته باشند. سبد ریلی داخل کابینت به دلیل همین استفاده مداوم از این مواد غذایی، کابینت‌های آنها خیلی زود بی‌نظم شده و بهم می‌ریزند. ظرف برنج‌ هم که محافظ یکی از اصلی ترین غذاهای سفره ایرانی‌ها به حساب می‌آید، در آشپزخانه نگهداری می‌شود. ایجاد نظم برای این دو مورد یعنی حبوبات و برنج، یک نیاز اساسی در هر خانه محسوب می‌شود. از این رو بسیاری از مصرف کنندگان از انواع سبد فلزی سه طبقه ریلی که کاملاً مناسب برای جا حبوباتی و جا برنجی هستند در آشپزخانه خود بهره می‌گیرند.

 

فهرست مطلب

سبد چندمنظوره ریلی
قیمت سبد ریلی داخل کابینت
سبد ریلی داخل کابینت
سبد مواد شوینده ریلی
سبد سوپری ریلی کابینت
سبد ادویه داخل کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 

 

این سبد چندمنظوره ریلی به وسیله ریل کف کابینت نصب شده و به بیرون حرکت می‌کنند. کاربرد ریل در ساختار این محصول مانع از خم شدن مداوم کاربر به هنگام نیاز به محتویات داخل کابینت می‌شود. کاربرد دیگر این سبدهای چند منظوره استفاده از آنها به عنوان سبد مواد شوینده کابینت است. البته سبد میوه چند منظوره نیز در بازار وجود دارد که برای نگهداری از میوه‌ها و سبزیجات استفاده می‌شود.

قیمت سبد ریلی داخل کابینت در نهایت گفتنی است سبد بخارپز چند منظوره و سبد چند منظوره سینک ظرفشویی نیز از جمله دیگر محصولات موجود در بازار هستند که به ترتیب برای بخارپز کردن، پخت و پز و نظم و ترتیب بخشیدن به سینک آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و ماهیتی متفاوت از سبدهای سوپرمارکتی دارند.

 

*برای دیدن محصولات سبد چند منظوره ریلی فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%a8%d8%af-%da%86%d9%86%d8%af%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.