سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سبد سوپری کابینت

۲ بازديد

سبد سوپری کابینت

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

 

 

خرید سبدهای کنج با قیمت مناسب در فروشگاه بهاران مدرن

سبد سوپری کابینت به عنوان آخرین دسته بندی از سبدهای سوپر مارکت یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توانید آن را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه بهاران مدرن خریداری کنید. این محصول در ابعاد سبد سوپری کابینت در کنار سایر تجهیزات کابینت در این فروشگاه به فروش می‌رسد و سفارش آن برای ارسال به سراسر کشور به صورت آنلاین است.

 

قیمت سوپری ایستاده کابینت

قیمت سوپری ایستاده کابینت بستگی به کابینت کنار یخچالی دارد از آنجا که دارای انواع مختلفی است و در اندازه‌ های متنوعی نیز ساخته می‌شود، دارای قیمت‌های گوناگونی است. همچنین قیمت این نوع کابینت با نظر به مدل و نوع برند آن می‌تواند متفاوت ارزیابی شود. شایان ذکر است، کابینت‌های یخچالی به دلیل جنس‌های مرغوبی که در آن به کار رفته است و به دلیل نوع چینش سبدها از قیمت بالایی برخوردار هستند. این کابینت‌ها چنانچه از برندهای خارجی نظیر یونی هوپر تهیه شده باشند، قیمت کابینت سوپری کنار گاز دچار تغییر می‌شوند. خوشبختانه برندهای ایرانی به خوبی توانسته است بازار داخلی را از آن خود کرده و رقیب برندهای خارجی باشند.

 

 

فهرست مطلب

سبد سوپری کابینت
قیمت سوپری ایستاده کابینت
قیمت سبد سوپری کابینت
کابینت سوپری کنار گاز
ابعاد سبد سوپری کابینت
قیمت سبد سوپری ریلی کابینت
فروشگاه بهاران مدرن

 

 

سبد سوپری کابینت چه کاربردی دارد؟
سبد سوپری کابینت برای کاربردهای مختلفی طراحی می‌شود. سبد ادویه، سبد مواذ غذایی، جابطری و سبد رخت چرک از جمله انواع سوپری کابینت زمینی است. ولی در کل این سبد ها برای نظم دهی بیشتر به کابینت ها و طبقه بندی بهتر طراحی شده اند.

قیمت سوپر کابینت چقدر است؟
قیمت سبد سوپری کابینت بسته به جنس و کاربردی سوپری آشپزخانه متفاوت است. در تجهیز یراق با قیمتی بین 500 تا بیش از 2 میلیون تومان عرضه شده که بر اساس نیاز خود می‌توانید سوپری کابینت مناسب را تهیه کنید

 

 

 

*برای دیدن محصولات سبد سوپری کابینت فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%b3%d8%a8%d8%af-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.