سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

حمل کانتینری

۱ بازديد

حمل کانتینری

 

شرکت آریا دریا آماده مشاوره با شما : 09122080634  و  02188888180

 

روش حمل با کشتی فله‌ ای

 

کشتی فله‌بر چرخ دنده‌ای و بدون چرخ دنده‌ای

کشتی فله بر دنده‌ای و بدون دنده از انواع متداول کشتی فله‌بر هستند.درحمل کانتینری  کشتی‌های فله‌بر چرخ دنده‌ای (Gear Vessel)، جرثقیلی برای تخلیه و بارگیری کالا دارند. در مقابل کشتی‌های بدون چرخ‌دنده(None Gear (Vessel))، برای تخلیه بار در بندر نیاز به جرثقیلی هستند که در مقصد یا مبدا قرار دارد. کشتی‌های دنده‌ای معمولا ابعاد کوچکتری داشته و بسیار پرکاربرد هستند. از این کشتی‌ها می‌توان برای حمل و نقل ترکیبی استفاده کرد. با‌این‌حال، کشتی‌های بدون دنده برای بارگیری یا تخلیه بار نیازمند تجهیزاتی هستند که هر بندری آن را ندارد.

 

فهرست مطلب

حمل کانتینری
کشتی فله بر
بزرگترین کشتی کانتینربر جهان
کشتی های رو رو
هزینه حمل بار با کشتی

 

حمل کانتینری

کشتی فله بر ترکیبی؛ جابه‌جایی محموله‌هایی با چند ماهیت

از کشتی های رو رو برای جابه‌جایی یک نوع بار استفاده می‌شود. در‌واقع هنگام بارگیری در این کشتی‌ها کلیه محموله‌ها خشک، مایع یا نیمه فله هستند. با‌این‌وجود برخی از کشتی‌های فله‌بر، یعنی کشتی‌های فله‌بر ترکیبی هستند که امکان جابه‌جایی دو نوع بار را نیز به‌طور همزمان دارند. البته تعداد این کشتی‌ها از سال ۱۹۹۰ بسیار کمتر شده است.

کشتی فله‌بر لیکرز؛ مخصوص تردد روی آب‌های شیرین

کشتی‌های فله‌بر Lakers امکان تردد در رودخانه‌ها و دریاچه های عمدتاً شمال آمریکا را دارند.با توجه به هزینه حمل بار با کشتی به‌دلیل تردد این کشتی‌ها روی آب‌های شیرین، طول عمر آن‌ها بسیار بالا‌تر از کشتی‌های آب‌های شور است. با‌این‌وجود استفاده از این کشتی‌ها برای سراسر دنیا کاربردی ندارد. برای مثال، اگر قصد واردات از ترکیه به ایران نمی‌توانید از کشتی‌های فله‌بر لیکرز استفاده کنید.

برای دیدن  حمل کانتینری در سایت شرکت آریا دریا کلیک نمایید.

 

https://arya-darya.com/fa/%d8%ad%d9%85%d9%84-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c%d9%86%d8%b1%db%8c/



 

 
تلفن تماس:
09122080634
02188888180

 
سایت:
https://arya-darya.com/fa/

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.