سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

انواع اکسسوری کابینت

۲ بازديد

انواع اکسسوری کابینت

 

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

 

اکسسوری کابینت آشپزخانه

 

آشپزخانه را بشناسیم:

در میان تمام تولید کنندگان انواع اکسسوری کابینت برند بلوم اتریش (Blum)، با ارائه ایده‌ها و راه حل‌های جدید، از بهترین تولید کنندگان به شمار می رود. چرا که به خوبی نیاز های آشپزخانه را شناسایی می کند و راه حل هایی را جهت بهبود کیفیت کابینت ها ارائه می دهد. این برند علاوه بر زیبایی، به کاربردی بودن و طول عمر بالای اکسسوری‌ها هم توجه دارد. برند فانتونی که در سال 1882 در ایتالیا تأسیس شده نیز، به تولید محصولات باکیفیت و ارگونومیک شناخته می‌شود و انواع مختلفی از اکسسوری کابینت را ارائه می‌کند. از دیگر برند های مطرح می توان به ملونی، هفله و یونی هوپر هم اشاره کرد.

 

فهرست مطلب

انواع اکسسوری کابینت
جدیدترین اکسسوری آشپزخانه
اکسسوری کابینت کنج
بهترین برند اکسسوری کابینت
قیمت اکسسوری داخل کابینت
اکسسوری کنار گاز
مرکز فروش لوازم کابینت در تهران

 

 

اکسسوری آشپزخانه قدیمی

از آنجا که انواع اکسسوری کابینت تجهیزاتی مدرن به شمار می روند، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا در آشپزخانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و آشپزخانه هایی که کابینت های آن قدیمی شده اند نیز می توان از اکسسوری کابینت استفاده کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. امروزه تنوع اکسسوری ها به قدری زیاد است که متناسب با هر دکوراسیون آشپزخانه ای مطابقت پیدا می کنند و نیاز شما را براورده خواهند کرد.

انواع اکسسوری کابینت

اکسسوری آشپزخانه مدرن

اگر در حال بازسازی و جدیدترین اکسسوری آشپزخانه خود هستید یکی از هدف های خود را باید استفاده حداکثر از فضای داخل کابینت ها در نظر بگیرید که این کار با استفاده از اکسسوری ها بسیار راحت تر است. در یک آشپزخانه مدرن و امروزی، سادگی در کنار کاربردی بودن از مهم ترین ویژگی ها محسوب می شود. با افزودن اکسسوری ها و رعایت چیدمان فضای داخل کابینت می توان یک آشپزخانه مدرن و شیک را طراحی و اجرا کرد.

در مورد قیمت اکسسوری داخل کابینت میتوان گفت یکی از ابزارها و اکسسوری هایی که برای مقایسه آشپزخانه های مدرن طرفداران بسیاری پیدا کرده، پریز توکار می باشد. با توجه به لزوم وسایل الکتریکی گوناگون در پیشخوان آشپزخانه و استفاده از آن ها امروزه افراد به نصب پریز توکار روی آورده اند. بیشتر مدل های این محصول دارای چند سوکت برق در کنار یکدیگر، پورت یو اس بی مخصوص شارژ و همینطور شارژر وایرلس هستند که محصولاتی چند کاربردی محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

*برای دیدن محصولات انواع اکسسوری کابینت فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%b3%d9%88%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.