سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

سبد آبچکان

۲ بازديد

 

سبد آبچکان

فروشگاه بهاران مدرن : 09129426917 و  02165408772

آبچکان توکار

سبد آبچکان همانطور که پیش‌تر اشاره شد، آبچکان پشت سینک به صورت توکار، پشت یا کنار سینک نصب می‌شود. از این رو برای نصب این نوع از آبچکان رومیزی توکار نیاز است تا در اطراف سینک، فضایی حداقل به اندازه‌ عرض آبچکان وجود داشته باشد.

یکی از بزرگترین مزیت‌های آبچکان توکار پشت سینک استیل، قابلیت اتصال آن به سیفون برای تخلیه‌ آب ظرف‌ها است. به این ترتیب که بدنه‌ اصلی آبچکان به راحتی به سیفون زیر سینک وصل می‌شود و آب جمع آوری شده از شست‌وشو در محفظه، به راحتی به لوله‌ آب خروجی انتقال پیدا می‌کند. بر این اساس برای نصب آبچکان پشت سینکی لازم است صفحه‌ کابینت شما به کمک یک فرد متخصص و توسط ابزارآلات مخصوص برش بخورد.در مدل آبچکان بالای سینک آشپزخانه پس بهتر است که نصب آبچکان توکار کابینت را به یک متخصص بسپارید تا به درستی هر چه تمام، این کار را به سرانجام برساند.

 

 

فهرست مطلب

قیمت آبچکان بالای سینک کابینت
آبچکان رومیزی
مدل آبچکان بالای سینک آشپزخانه
آبچکان توکار
آبچکان دیواری کابینت
آبچکان کابینت
قیمت آبچکان کابینت

 

قیمت آبچکان‌ توکار

قیمت آبچکان‌ توکار بسته به عوامل متعددی متفاوت خواهد بود. از جمله این عوامل اثرگذار می‌توان به جنس، مدل، طراحی و برند آن اشاره کرد. با این حال به طور کلی آبچکان‌ توکار قیمت مناسبی دارد. البته اینکه شما این آبچکان را از چه فروشگاهی تهیه می‌کنید نیز در قیمت آن بی‌تاثیر نخواهد بود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید سبد آبچکان حتماً سری به فروشگاه بهاران مدرن بزنید و از مدلهای متنوع ما دیدن کنید.

 

 

*برای دیدن محصولات سبد آبچکان فروشگاه بهاران مدرن کلیک نمایید.

 

https://baharanmodernshop.ir/product-category/%d8%af%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%a8%d8%af-%d8%a2%d8%a8%da%86%da%a9%d8%a7%d9%86/



 

 
تلفن تماس:
09129426917
02165408772

 
سایت:
https://baharanmodernshop.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.